mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihane

Vieras
Tilanne tämä eilen: mies hermostui kun taaperoltamme lävähti paskat vaipasta läpi. Lähti hampaat irvessä vaippaa vaihtamaan, minä sitten rätin kanssa tarkistamaan missä peetä...Mies otti lisäkierroksia kun huomasi, että vessassa on kaksi paskavaippapussia aivan täys, siitä mulle karjahti ja idiootiks syytti kun en saa niitä roskiin vietyä(kun minä kuulemma enemmän kotona).Sitten se sekosi lisää kun tajusi, että taapero oli paskojaan kaivellu (kädet haisi). Jumalaton kiroilu ja syyttely mun saamattomuudesta ja vei pojan sitten kokonaan pesuun. Tulin sitten paikat tsekattuani lasta hakemaan suihkusta ja suoraan sanoen olin loukkaantunut siitä kurasta mitä mies heitti mun päälle sanallisesti. Se kysy että siivosinko mahdolliset paskanjäljet pois(hyvin vittumaiseen sävyyn), en heti vastannut niin karjaisi että mene nyt siivoomaan. Minä otin vaan lapsen kuivailtavaks enkä todennu mitään. Kun ukko tuli jäljestä suihkusta hetkeä myöhemmin ja näki mun istuvan keittiön pöydän ääressä kyynelehtimässä niin tuli syytös että nyt sä saamaton paska alat siivoo kun hän pesi lapsen!!(en siis vieläkään sanonu että siivoilin jo). Just ku mietin että sanosin jo paikat katelleeni ni se alko taas ärjymään ja nappas mua käsipuolesta kiinni ja yritti töniä/vetää ylös seisomaan. Mulla niksahti ja meinasin jo saman tien lähteä pois kotoa.

Lopputulemana asiat hiukan rauhottu vaikka paskaa sato koko loppu illan. Äijä luulee että eilinen on jo sovittu mutta mua suututtaa ihan hemmetisti. En ees tiiä miks? Tuntuu että eilisessä episodissa on paljon mitä en anna anteeks ja varsinkin kun ei ees pyytäny anteeks. Haukku mua idiootiks, saamattomaks laiskaks(hän tosin laiskempi) ja tyhmäks, en ole järkevä, vedän koko ajan nollat taulussa..jne.

Nyt kysynkin: 1. MIKSI mua vituttaa koko ukko? tekis edelleen mieli lähteä. Oli hemmetin lapsellinen riita eikä eka sarjassaan.Ei tässä pahanmielen suhteessa tule kukaan kuitenkaan vuosien päästä pokaalia ojentamaan loistavasti lusitusta parisuhteesta.
2. Minkä vitun takia tekisinkään sille isänpäiväkakun valmiiks? (tuolla se vaan kuorsaa)

Vaikka ois kuinka isänpäivä niin tuollaiselle öykkärille ois lahja odottamassa ulko-ovella. Kamat siististi pakatuina ja laukun päällä rusetti! Ensinnäkin sinähän siivosit ja vastavuoroisesti mies pesi lapsen. Toiseksi, käsiksi ei tarvi käydä eikä lapsen edessä huutaa ja haukkua.

no vaikka tuollainen karjuminen aj vittuilu onkin typerää niin kannattaahan tuo asia selvittää..
miksi et muuten sanonut jo heti että olet siivonnut jo?
yleensä kun se vastaamattomuus/puhumattomuus vain yllyttää kiukustunutta henkilöä..
eikä se ollut ollenkaan ok että mies kävi repimään, siitä kannattaa kunnon keskustelu käydä kyllä.

1. Sua vituttaa koska mies on lapsellinen kusipää eikä näe tehneensä mitään väärää, eikä siksi tunne tarvetta pyytää anteeksi. Ymmärrän täysin, siinä suhteessa samankaltaisia tilanteita kokeneena.. Mies on muutenkin mennyt tuon jutun perusteella haukkumisessaan ja varsinkin käsiksi käymisessä liian pitkälle, ja kyllä mua ainakin vituttais ja huolestuttais jos mies tekisi jotain tollasta eikä tosiaan edes ajattelisi olleensa itse kohtuuton.

2. Enpä tekis ainakaan itse kakkua tai kirjailisin ehkä päälle jotain 'maailman "parhaalle" isälle' tms. vittumaista, kun nyt satun olemaan kostonhaluinen ihminen..

Noin niinkun lisämainintana sanoisin että jos teillä on tuollainen suhde, on sun oikeasti varmaan hyvä miettiä haluatko kuinka kauan jatkaa vähättelevässä ja henkisesti alistavassa ilmapiirissä. Asioilla on aina kaksi puolta tai enemmänkin, se on totta ja tässä on tietenkin kuultu vain sun tarina, mutta jos suhteessa on huono olla ja toinen käyttäytyy tuollalailla toista kohtaan eikä tosiaan edes tunne tekevänsä mitään väärää eikä pyydä anteeksi tai kadu, niin siinä ei varmasti tule mikään taikaiskusta muuttumaan kuin huonompaan. Vakava puhumisen paikka, sanoisin..

Nyt kysynkin: 1. MIKSI mua vituttaa koko ukko? tekis edelleen mieli lähteä. Oli hemmetin lapsellinen riita eikä eka sarjassaan.Ei tässä pahanmielen suhteessa tule kukaan kuitenkaan vuosien päästä pokaalia ojentamaan loistavasti lusitusta parisuhteesta.
2. Minkä vitun takia tekisinkään sille isänpäiväkakun valmiiks? (tuolla se vaan kuorsaa)

Ööö, melko outoa olisi, jos ei vituttaisi. OIkeasti jos oma mieheni tekisi tuollaista, en usko, että meillä yhteiselo enää kovin pitkään jatkuisi. Hermot voivat mennä kaikilta, mutta kyllä joku raja täytyy säilyttää. Ja tuollainen kielenkäyttö ja toisen riuhtominen ei ole terveen aikuisen ihmisen käytöstä.

En hyväksy käsiksi käymistä millään asteikolla mutta verbaalista tykitystä tulee tuolla tasolla 100% varmasti myös naisilta että ei nyt tehdä pelkästään miestä syylliseksi tässä. Heittäkää ajatusleikkinä, mitä jos sukupuolet olisi toisin päin tuossa ap:n tilanteessa, tulisiko enemmän ymmärrystä naiselle...? Oon aika varma että tulisi kommentteja tyyliin "hyvä että avauduit", "mielipaha pitää sanoa ääneen", "ei mies opi jos sitä ei käskytä"....