Mitä mieltä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiintoinen sisustus....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiintoinen sisustus....

Vieras
Katselin tossa omakotitaloja, ja tällaisen "helmen" löysin.. Kohde - Kiinteistömaailma En ole mikään pikkutarkka, mutta tuolla on kaikki verhot ihan päin hanuria! :D Kannattais vähän noihin kuviin panostaa. Ja minkä ihmeen takia tuolla makkarissa olevan uunin (?) yläpuolella roikkuu mobile?? :laugh:

Mä en nyt löytänyt mitään naurettavaa tästä talosta. Ihan tavallinen suomalainen koti.

Makuuhuoneessa ei ole uunia, vaan vanha ihana Porin Matti, joka ei ole käytössä, koska peltiin on laitettu mobile roikkumaan.

se mobile on varmaan siks sen porinmatin päällä ku sille ei oo jaksettu tehä paikkaa pinnasängyn päälle...
muuten talo ihan peruskauraa.. ei nuo verhot ja muut vaikuta ainakaan mun opstopäätökseen, koska ite kuitenkin vaihdan ne.. ja omistaja saa viedä ne mukanaan....

No, mä odotin jotain kamalampaakin! Mutta ei toi musta paha ollu. Vähän rento meininki, mutta olihan siellä kaksi pinnasänkyäkin, joten oletan olevan lapsiperhe, ja ehkä kaksosetkin. Ei siinä paljoa kaikilla riitä aika miettiä verhojen mutkia et ovatko hyvin vai ei. Olihan toi siivottu kuitenkin ja saunassakin käytettiin peflettejä, sekin kertoo jotain hygieniatasosta, joten minusta ei ole valittamista.

Siis niin tyylitöntä kaikki :D Verhot nyt tietty menee lapsien piikkiin, meilläki aina roikutaan verhoissa eikä niitä välttämättä jaksa sitä mukaa oikoa mutta olis nyt voinut kuviin panostaa..tai sit on silmä vaan niin tottunut ettei enää huomaakaan.

Ei ollut paha ollenkaan vaan oikeastaan tosi kiva. Pientä stailausta (uusia huonekaluja, tavaroiden poisjärjestelyä ja paneelien maalausta), niin olisi tosi hieno. Ei ollut niin pilattu, kuin monet rintamamiestaloista. Ulkopuoleltakin ihan alkuperäisen näköinen. Symppis.

Oikeinki ihkua. Ja kuvaaja on varmaan 2,5 metrinen hujoppi, jolla ei polvet taivu ollenkaan. Kuvaa vaan kattolistoja. Tuo vessakuva oli huippu. Pikkusen pöntönreunaa, pikkusen allasta ja sitten perheen uusi pyyhe. :D

[QUOTE="vieras";23105616]Ei ollut paha ollenkaan vaan oikeastaan tosi kiva. Pientä stailausta (uusia huonekaluja, tavaroiden poisjärjestelyä ja paneelien maalausta), niin olisi tosi hieno. Ei ollut niin pilattu, kuin monet rintamamiestaloista. Ulkopuoleltakin ihan alkuperäisen näköinen. Symppis.[/QUOTE]
Ja sitä paitsi näyttää, että on remontti vielä kesken ja nyt muuttavat pois. En usko, että esim. ikkunanpieliä on ollut tarkoitus jättää mäntyisiksi.

[QUOTE="vieras";23105628]Oikeinki ihkua. Ja kuvaaja on varmaan 2,5 metrinen hujoppi, jolla ei polvet taivu ollenkaan. Kuvaa vaan kattolistoja. Tuo vessakuva oli huippu. Pikkusen pöntönreunaa, pikkusen allasta ja sitten perheen uusi pyyhe. :D[/QUOTE]

Hahaaa, samalle nauroin. Katot tuli hyvin kuvattua :D

mun piti katsoa uudestaan noi kuvat, kun en ekalla kerralla huomannut mitään outoa tuossa talossa..

mä kun katsoin sitä "sillä silmällä" et olisin ostamassa, jolloin en kamalasti kiinnitä huomiota sisustukseen, vaan ennemminkin siihen taloon itseensä..

ja vaikka katsoin kuvat toiseenkin kertaan, en silti nähnyt mitään kamalaa tai ihmeellistä, tykkäsin talosta, eikä sisustukssakaan mitään valittamista ollut=)

Mä en taas tajua. Miksi mä tuijottaisin kenenkään tavaroita tai jotain helkkarin verhoja?? Ihmiset nyt vaan on erilaisia: sääli kun ei sitä aikuiset ihmiset tajua.

Meillä päätyi joskus nettiin roimasti rumempia kuvia :)
Välittäjä kävi neuvottelemassa ja arvioimassa asuntoa ja räpsi jotain kuvia, eikä ollut sanonut että tulee kuvaamaan (soitti vain että nyt pääsis käymään, sanoin että ei ole siivottu, sanoi että ei haittaa, neuvotellaan vaan asioista ja hän antaa sitten hinta-arvion ym. että ottaa sitä varten muutaman kuvan) Sanoi myös että otetaan myöhemmin parempia kuvia. Sovittiin että hän myy asuntomme, ja siellähän sitten olikin netissä myynti-ilmossa rojuiset vinoon otetut kuvat, mm. makuuhuone jossa tyylikkäästi kuivausteline vierassängyn päällä täynnä pyykkiä, leluja ympäri lattiaa ja puolikas koiraa kävelemässä ulos kuvasta. Sen piti laittaa vain ULKOkuvat, mut oli sitten vahingossa pistäny kai kaikki. Ja pitäny kameraa vinossa kuvia ottaessa. Korjas kyllä virheensä ja otti kuvat pois kun huomasin ja kävi kuvaamassa parempia (edelleen vinoja) mut olen varma että muutama oli kyllä kuvia katsoessa unohtanu ostoaikeensa.

Käyttääköhän yksikään asunnonmyyntifirma kuvaajia jotka osaa asiansa vai räpsiikö välittäjät kamera vinossa ne aina? Hyvä kuvaaja sais asunnon näyttämään kiinnostavalta. Ilmoissa näkee kyllä usein kunnon kuvausvirheitä ja siivottomuutta paikoissa joita asunnonomistaja ei välttämättä olisi halunnut kuvaan. Tuo "kylppärin uus pyyhe ja vessapaperi niin korkeella ettei pöntöltä nousematta yletä" on just näitä loistokuvia! ;)

Yhteistyössä