mitä mieltä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talokuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu siitäkin miten paljon teitä ahdistaa nuo mäbntypaneelit ym. ja/tai onko intoa rempata? Yhden 80-luvun alun mäntypaneelitalon olen mieheni kanssa rempannut -ei ikinä enää.

Kuvista ei oikein näe, miten tilavat/ahtaat huoneet, vaikuttavat pieniltä. Ite tekisin vielä suuren pintaremontin, en tykkää tosta paneelista, mikä vilahtelee kuvissa yms. Joten lopullinen hinta nousisi vielä tuosta. Piha vaikutti kivalta. En ostaisi kuitenkaan...

Niin, itse varmasti parhaiten tiedätte, kuinka hyvin soveltuisi perheenne käyttöön jne. eli kannattaako ostaa. Jos kiinnostaa, niin kävisin kyllä paikan päällä katsomassa, sillä kuvat eivät aina kerro totuutta. Eli kuvista saattaa esim. luulla, että huoneet ovat ahtaat, jos on kuvattu huonoista kuvakulmista. Luulisin, että Iisalmen hintatasoon nähden hinta on suunilleen kohdillaan. Ja tonttihan on mukavan iso!

Minusta oli aika ihmeelliset kuvat talosta, ja kertoivat siitä todella vähän, pohjapiirros puuttui kokonaan, ja paneelia oli käytetty mun makuuni liikaa. Piha oli aivan ihana, ja pääkaupunkiseudun hintatasolla tuo oli halpa. Jos miellyttää teitä, käykää toki katsomassa.

Tontin koko on mukava, ellei tule kaavaan, että pitää luovuttaa isosta tontista toinen mokoma pois tai maksaa "sakkorahaa", jos haluaa siinä isolla tontilla asua. Näin ainakin menetellään täällä etelässä, jotta tonttimaata piisaa kaikille. Pesutilat ainakin kaipaa remonttia. Tarkkaan pitäsi syynätä tuo laajennnusosa, että on tehty kunnolla. Hiukka epäillyttää tuo sokkelin korkeus ja viemäröintikin on tehty uusiksi hiljan, onko ollut kosteusongelmia. Ollaan asuttu 80-luvun valesokkelitalossa ja toiseen en enää muuta, just epävarman alapohjan tuuletuksen takia. Eli tarkkana pitää olla, hinta tuntuu korkealta ottaen huomioon alkuperäisen rakennusvuoden.

Järkyttävän näköinen sisältä.

Ohhon, pitääkö tuota joku oikeasti kalliina? Oman talon hinta-arvio naapurista myytyjen perusteella pienellä tontilla noin 400 000 euroa ja enemmänkin :)

Ei tuo missään mielessä vastaa mun ihannetta.. Matala mäntypaneelitalo.

Jos maaseutumaisesta tai muuten väljästä asutuksesta puhutaan, niin korkeat huoneet, punatiiliset tai vaaleaksi rapatut sisäseinät ja avotakka olisi hyvä alku..

80-luvun taloista kannattaa ainakin tarkistaa, ettei ole hometta. Kosteusmittaus/homekoira.

Yhteistyössä