Mitä mieltä tästä talosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?item_id=41.1301201&list_id=12694212459330&itemcmd=move0&itemgroup_id=50.1&portal=eo

http://www.etuovi.com/kohde/881577

Laittamistahan tuossa on, ainakin 20t? menis uusiin juttuihin. En kattonut oliko putkistoja tai sähköjä uusittu, ne lisää remonttihintaa entisestään.

en ikinä ostais jonkun toisen remppaamaa taloa. ko niistä ei koskaan tiiä kui tehty. hinnasta en tiiä ko en siel päin asu.

miks noi kuvat on aina noin kamalia. eikö sinne vois palkata jotakuta ottamaan kunnon kuvat. ja kui ihmisillä voi olla noin täysi kämppä!

en ikinä ostais jonkun toisen remppaamaa taloa. ko niistä ei koskaan tiiä kui tehty. hinnasta en tiiä ko en siel päin asu.

miks noi kuvat on aina noin kamalia. eikö sinne vois palkata jotakuta ottamaan kunnon kuvat. ja kui ihmisillä voi olla noin täysi kämppä!

ja lisäks. kasari remppa!!!! todnäk aikapommi.

Onpas söpö torppa! Kyllä mä kävisin ainakin katsomassa.
Pintaremonttia nyt täytyy tehdä, mutta niin voi joutua uudemmissakin taloissa.
Kosteusmittaukset yms. tietty vaadittava :)

meillä on vanha puutalo mikä ei ollu pommi vaikka hinta oli vieläki edullisempi ja rempattiin mieleiseksemme. Itse tinkisin ainakin noi remonttien hinnat pois... tarjouksen heittäisin tosta 110t. saunatilat ainaki remppaisin ja kylppärin ja kaikkee muuta fiksattavaa aina löytyy... Mut jos rakenteet on kunnossa niin tollasen tarjouksen tekisin mä.

Alkuperäinen kirjoittaja mannaryyni:
meillä on vanha puutalo mikä ei ollu pommi vaikka hinta oli vieläki edullisempi ja rempattiin mieleiseksemme. Itse tinkisin ainakin noi remonttien hinnat pois... tarjouksen heittäisin tosta 110t. saunatilat ainaki remppaisin ja kylppärin ja kaikkee muuta fiksattavaa aina löytyy... Mut jos rakenteet on kunnossa niin tollasen tarjouksen tekisin mä.

Valitettavasti sitä ei ennen ostamista ja paikkojen auki repimistä tiedä onko pommi. Ja moni noin vanha puutalo on kosteus ja homevaurioinen. Tosiasia jota ei kannata unohtaa.

Sijainti ihan pyllystä, hintaa lähemmäs 100 000e liikaa.
Kammottavat keittiö ja pesutilat, muutenkin kaikki pinnat menisi uusiksi.
Ruma ulkoa ja sisältä, ahtaan oloinen.
En huolis ilmatteekskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:

ja lisäks. kasari remppa!!!! todnäk aikapommi.

ISO peesi!

Tuo keittiö näytti melkein liian hyvältä ollakseen totta...Sielläkin alla voi piillä vaikka minkälainen pommi.

Ja satakolkytviisitonnia tuosta läjsätä :o

Hullujako ne myyjät on? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
140neliötä 3 tasossa, auts. Varmaan paikanpäällä ahtaamman tuntunen kun kuvissa. Meillä on n130neliötä yhdessä tasossa ja ahtaalta tuntuu vaikka ei ole mitään käytävä/portaikko tilojakaan

meillä toi kolmessa tasossa eikä ole ahdas. riippuu niin huonejärjestyksestä. eikä meillä ole kyllä tollaista tavaramäärää....

Yhteistyössä