Mitä mieltä olette tästä talosta? Minusta aivan IHANA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
BTW kylmästä eteisestä ei kannata haaveilla...

Mutta asiaan. Kunto on tyydyttävä, joten yllätyksiä saattaa löytyä rakenteista. Kunnon peruskorjauksella saisi varmasti ihanan talon, mutta se kysyy valtavasti hermoja ja rahaa :) Eli älä murehdi, vaikka väärässä paikassa sijaitseekin.

mahtavahan tuo on ja on ollut kukoistaessaan varmasti todella hieno. Tuohon voi ihan kuvitella amppelit oven pieleen ja pöytäryhmän pihalla...
Mutta rahaa palaisi remppaan vaikka itse asun onkin huokea.
Talon kuntohan ratkaisee todella paljon ja tuossa ei ole mainittu mitään rempoista, tms.

Siis tuosta saa aivan todella upean, mutta kuten jo joku muukin huomasi niin ihan järkky näky noi puolipaneelit siinä hirren päällä... Mutta mutta en itse ehkä lähtisi maksamaan tuota pyydettyä hintaa, kun jo remontointiin voisi varata "jokusen" euron... Onko siinä oma kaivo vai kunnallistekniikka? miltä vuodelta putket/sähköt? Onko ollut asuttu vai kesämökki käytössä?
Ja saattaisi jopa museovirastolta saada jotain tukea ulkovuoren/katon parannustöihin... =)

Siis saisi aivan upean kokonaisuuden, mutta remontoimalla ja varautumalla myös isompaankin remonttiin! =)

50t talosta ja satatonnia remppalainaa, niillä voisin lähteä hommaan. ;) Upeahan toi on, ihan unelma. Kaukana kaikesta kyllä, suurentelin karttaa aikani ennen kuin edes tajusin missä päin mennään. :D Mutta niin kuin sanottu, isolla työllä ja isoilla rahoilla tosta sais mahtavan. Sellaisen mistä ei tahtois ikinä lähteä pois.

Minusta tuo parveke on kökkö, onkohan lisätty jälkikäteen? Saunarakennus on eri tyyliä/aikakautta kuin päätalo, ei ole kiva. Tontin poikki kulkee ilmeisesti kylätie, se on minusta kaikista suurinta miinusta tuossa. Itse talosta saisi varmaan tosi upean kun näkisi vaivaa. Itse en jaksaisi, mutta kiva jollekin toiselle. Minusta on törkeää, kun ei pistetä sisäkuvia näkyville, normaalijärkiset ihmiset tajuavat pelkästä kuvien puuttumisestakin sen, että sisällä täytyy olla tosi räytyneen näköistä, kun ei uskalleta laittaa kuvia nettiin.

Yhteistyössä