Mitä mieltä tästä talosta? ja pari muuta kysymystä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heiii

Vieras
Myytävät Asunnot, omakotitalo, 4 huonetta, Kulju, Lempäälä, Pirkanmaa, 9449485 - Etuovi.com

siis ihana talo, iso piha ja "askartelutila" missä saa korjata poikien polkupyöriä sekä isäntä askarrella onkiensa kanssa. ainoo mikä minua kauhistuttaa, on tuo puunpaljous. lattiat parkettia, seinät puuta, katot puuta :D en tiedä pystyisinkö elämään tuolla. Onkohan noi seinät ja katto vaikee kuultomaalata?

mies on viikonlopun reissuhommissa ja ajattelin yllättää hänet, mutta jos nuo mainitsemani asiat ei onnistu niin täytyy miettiä lisää.

[QUOTE="vieras";24780622]Ei varmaan vaikeaa, mutta tosi työlästä. Aika karsea tosin noin "puisena".:D[/QUOTE]

joo mä oon nuoruuteni viettäny "puolipaneelihelvetissä" ja ARGH! mut tuo perhe on sisustuksella sen saanut ihan hyvin onnistumaan, mutta meillä ainakin alakerran seinät ei tuollaisiks jäis. mut toi piha on ihana, asfalttia ja todella paljon istutuksia.

Mä kauhistuin hintaa, mutta täällä meillä pikku kaupungissa kaikki onkin halvempaa :).
Mutta jos pohja on teistä hyvä, tilaa riittävästi ja talo muuten kunnossa, niin pinnathan on pikku juttu loppujen lopuksi. Osti sitten millasen vanhan talon vaan, niin ainahan siihen rahaa menee että saa oman näkösen. Me ollaan asuttu nyt reilu 2v tässä, ja pikkuhiljaa remppaa tehty huone kerrallaan. Vaikka tää olikin ostaessa ok, ja ihan siististi rempattu, niin jo makkarin remppaan meni nyt kesällä n. 1000e :eek:

en suosittele kuulto maalausta koska silloin vanha puu jää likaisen väriseksi.jos oikeesti haluaa maalata niin yksi huone kerrallaan ja sisulla.keittiö remppa ainakin eessä.hinnat täälläkin päin tuota luokkaa,jos haluaa asua maalla susien syötävänä niin voi saada halvemmallakin taloja.

Ei toi talo mun mielestä paha ole, mutta melkoisen hintava. Maksaisin tuosta ehkä 100 000. Vilkaisin muita samankokoisia taloja Lempäälässä ja nehän on kaikki ihan tolkuttoman kalliita! En kyllä voi ymmärtää että miksi... Meidän kaupungista Etelä-Suomessa (alle 150 km Helsinkiin) tuon tyylisiä taloja tontteineen saa tosissaan noin 100 000 eurolla. Voiko se Tampereen läheisyys tosiaan tuplata talon hinnan?

Tutullani on juuri oikeudenkäynti alkamassa vastaavanlaisesta talosta (60-luvulla rakennettu, korkea sokkeli), joka paljastui alapohjaltaa ihan homeiseksi. Eli jos harkitsette vakavasti, niin palkatkaa omin kustannuksin kuntotarkastaja, joka tutkii rakenteet hyvin tarkkaan.

Järkyttävän näköinen talo ulkoapäin. Ja sisältä saunatunnelma, toki sen maalaamalla saa paremman näköiseksi. Hinta on aivan kamalan korkea tuohon taloon nähden.

En ostaisi.

Kuultomaalaus ei tuohon toimi. Kattoon kunnon valkoinen maali (ja voi joutua hyvinkin maalaamaan kolmekin kertaa). Seiniin jotkut kipsilevyt ja niiden päälle uudet seinäpinnat.

Mutta joo, en ostaisi.

Yhteistyössä