Mitä mieltä tästä asusta, onko hyvä illanviettoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi aina vaan nuo tylsät ja saman farkut ja toppi? Joo. Onhan sitä sitten hyvin suojautunut ja huomaamaton, kun kaikilla on se farkut ja toppi. Mun mielestäni se on vaan tylsää! Eikö voi joskus olla erilainen? Ainakin huomataan, jos ei ole se "vakiouniformu" päällä.

Mikä tahansa on parempi. Näin mä ajattelen. Farkut ja toppi on tylsistä tylsin.

[QUOTE="Vieras";25819501]Miksi aina vaan nuo tylsät ja saman farkut ja toppi? Joo. Onhan sitä sitten hyvin suojautunut ja huomaamaton, kun kaikilla on se farkut ja toppi. Mun mielestäni se on vaan tylsää! Eikö voi joskus olla erilainen? Ainakin huomataan, jos ei ole se "vakiouniformu" päällä.

Mikä tahansa on parempi. Näin mä ajattelen. Farkut ja toppi on tylsistä tylsin.[/QUOTE]

Olen ihan samaa mielta. Nyt on kaikki nettiputiikit sita paitsi taynna ihania mekkoja, varmasti ap:n vartalollekin sopivia ja silloin ei tarvitse edes miettia ylaosaa erikseen ;).

[QUOTE="Vieras";25819501]Miksi aina vaan nuo tylsät ja saman farkut ja toppi? Joo. Onhan sitä sitten hyvin suojautunut ja huomaamaton, kun kaikilla on se farkut ja toppi. Mun mielestäni se on vaan tylsää! Eikö voi joskus olla erilainen? Ainakin huomataan, jos ei ole se "vakiouniformu" päällä.

Mikä tahansa on parempi. Näin mä ajattelen. Farkut ja toppi on tylsistä tylsin.[/QUOTE]

Joo toki käy muukin. Laitappa sinä joku tyylikäs esimerkki!

Nimenomaan! Mä käytän esim farkkuja ainoastaan arkiasuna, mekko ja korkkarit aina jos juhliin/baariin/illanistujaisiin suuntaan :)

Joo meilläkin oli teininä tosi tärkeää, että "erottui massasta". Oli sitten minkä tahansa näköinen, mutta pääasia oli olla erilainen.

Näin aikuisena sitä sitten pukeutuu ihan sen mukaan mikä omaa silmää miellyttää ja tuntuu omalta. Vaikka sattuisikin olemaan tylsää valtavirran muotia.

Yhteistyössä