Mitä mieltä tämän päivän syömisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi vaan

Vieras
Olen tänään herännyt aika myöhään (siinä klo 11 jälkeen) ja olen syönyt

Herättyäni 2 ruisleipää becelillä, juustolla ja kalkkunaleikkeellä, ja ison omenan

Noin klo 14 PALJON salaattia (tomaatti, salaatti, kurkku, sipuli), kotijuustoa (noin 50g tai alle??) ja pari rkl salaatinkastiketta, 2 ruisleipää becelillä, juustolla ja kalkkunaleikkeellä

Joskus klo 17-18 Pinaattikeittoa lautasellinen ja 2 kananmunaa

Ja illalla ajattelin syödä vielä varmaan omenaa ja jogurttia tms vastaavaa. Vai mitä kannattais syödä vielä??
Ja mitä pitäs parantaa? Tänään ei tosiaan tullut oikein lihaa syötyä mutta muuten syön kyllä aika usein esim lihaa ja perunaa päivällä tai iltapäivällä..

Ilmeisesti laihdutat? Onko kolesterolia kun käytät beceliä? Juuston rasva%?

Ihan hyvä laihdutukseen väliaikaisesti, jos ei johda siihen, että toisena päivänä sitten mässäilet. Lihaa ei tarvi syödä joka päivä, kala olisi parempi. Muista syödä vähärasvaisia maitotuotteita, täysjyväviljaa, proteiineja (muna, rahka, raejuusto, kala, kana) ja kasviksia tarpeeksi.

Benecolia ja beel pro activia ei tulisi käyttää, jos ei ole korkeaa kolesterolia, mutta tavallinen becel on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Esposa:
Ilmeisesti laihdutat? Onko kolesterolia kun käytät beceliä? Juuston rasva%?

24% muistaakseni juustossa rasvaa. Ei ole kolesterolia mutta sitä on 1 paketti tuolla kun mies oli näköjään ostanut.

Ja en laihduta vaan olen raskaana ja yrittäisin syödä mahdollisimman terveellisesti niin ettei paino nouse liikaa, mutta en tiiä miten.. Nyt on jo tullut painoa ihan hirveesti ja sitä alunperinkin oli jo liikaa (ei nyt hirveesti, mutta muutama kilo normaalipainon yläpuolella)....
Ja olen lopettanut herkkujen syönnin ja nyt yritän syödä terveellsiesti. Mutta en tiedä saanko esim sopivasti kaloreita ja muita aineita...

Plaah :/

ja nyt en oo syönyt kuin kerran päivässä lämmintä ruokaa kun olen kesälomalla.. Sitten kun opiskelut taas alkaa nin tulee syötyä koulussa ja sitten vielä koulun jälkeen kotona. Nyt mies on päivällä pois niin en jaksa itelleni pelkästään tehdä ruokaa...

ja jos en oo kaikkia juttuja saanut mitä pitäis saada, niin mitä mun vielä kannattais tänään syödä :)
syön raskausvitamiinejakin.

Oho maito on ainakin unohtunut eikä nyt sit taida olla kuin toi juusto mistä saa kalsiumia.. elikkäs jos vaikka maitoa juon iltapalan kaa ainakin?

Yhteistyössä