Mitä mieltä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja komea talo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Ihan reilusti tuossa on tonttia, riittää nurmikkoakin leikattavaksi. Köyhät kokeilee vaan kateellisina haukkua.

Mä en kyllä ikinä ostaisi omakotitaloa jossa noin pieni tontti. Miksi tarvis kateellinen olla? Jossain etelä-Suomessa tuollaiset tontit varmaan on normeja, ei täällä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Tontti on kylä pieni. Ja tuo puna-valkonen kylppäri on kyllä aika :x
Ja tuolla oli niin monta oleskelutilaa etten taatusti osais päättää missä haluaisin istua ja katsoo telkkari tai muuta :D

Mä en viihtis tuota siivota.Mut jos ostaa ton hintaisen talon niin kait sitä on vara palkata siivoaja ;)

siivooja 2x kuussa maksaa 80e. Ei kovin pramee hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan reilusti tuossa on tonttia, riittää nurmikkoakin leikattavaksi. Köyhät kokeilee vaan kateellisina haukkua.

Mä en kyllä ikinä ostaisi omakotitaloa jossa noin pieni tontti. Miksi tarvis kateellinen olla? Jossain etelä-Suomessa tuollaiset tontit varmaan on normeja, ei täällä...

Hei kuule, Oulun kaupungin jakamat tontit on nykyään 750-900m2. Että revi siitä. Jokunen 1000m2 tontti on jaossa, mutta sitten ne on jossain ihmepaikassa tai ihmeen muotoisia.

Jos tuollaisen talon haluaa, kannattaa se ennemmin rakentaa itse kuin maksaa ylihintaa noista myynnissä olevista - kokemuksesta tiedän, että vastaavan Kannustalon rakentaa itse huomattavasti halvemmalla. Ja vaikka rakennuttaisi vastaavan tekemättä itse muuta kuin raksan siivoamisen, säästää huomattavan summan pyyntihintaan nähden. Kaupan päälle saa vielä valita pintamateriaalit oman maun mukaan. Joillekin tietenkin valmiin ostaminen on se oikea vaihtoehto, mutta jos unelmatalon haluaa, sen saa edullisemminkin, jos on valmis tekemään itse töitä.

Eipä taoda kuule jäädä nurmikkoa. Katsoitko ne kuvat?

Erotuslaskun perusteella tonttia jää vapaaksi yli puolet. Vaikka ajotiet jne siitä vähentääkin niin jää viellä nurtsiakin.

:D

Meillä tuhannen neliön tontti ja siinä sadan neliön tönö ja 30 neliön autotalli. Tässä jää juuri ja juuri tilaa kolmelle lapselle ja kahdelle koiralle temmeltää ja oleskella. Tietty jos pihalla ei muuta tehdä kuin seistä ni sithän toi on riittävä. Sulla ei taida olla kokemusta eikä tietoa kuinka paljon tilaa rakennus vie vaikka neliöitä vaan tietyn verran.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
vastine tuolle:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12683024568070&itemcmd=move1&listSize=90&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1152958

IHANA!! Herrajestas.. Ihana keittiö <3

vastine tuolle:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12683024568070&itemcmd=move1&listSize=90&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1152958

Hieno talo ja sisustus!

Tuossa olisi toive talo: http://www.visualhollywood.com/movies/arewedoneyet/pics/Slide10.JPG

Paljonkohan rakentaminen maksaisi? On TV1000 Familyn Ollaanko jo valmiita? elokuvasta :)

Tuossa olisi toive talo: http://www.visualhollywood.com/movies/arewedoneyet/pics/Slide10.JPG

Paljonkohan rakentaminen maksaisi? On TV1000 Familyn Ollaanko jo valmiita? elokuvasta :)

Istuu paremmin suomalaiseen makuun nuo aikasemmat talot...minun mielestä, mutta saa olla eri mieltä ;)
en pidä visualhollywood talon ulkonäöstä.

musta on hieno talo. Pienessä tontissa ei oo musta mitään vikaa koska en tykkää ulkohommista yhtään siksi tommoi terassiasfalttipiha on ihan ookoo, mutta sen verran ehkä pitäis nurmikkoa olla et lapsille sais jonkun hiekkalaatikon ulos. mutta antaisin kyllä osuuteni tolle talolle meidän läänistä. Nimimerkki Todella kyllästynyt lumitöihin tänä talvena =)

http://www.etuovi.com/kohde/7015877

Tuossa olisi 119ke ja oma yli 7000 neliön tontti. Remontoitavaa olisi mutta saisi samalla mieleisen.

remonttia olis ihan liikaa. Tuossahan pitäis käydä kaikki läpi. Hintaa sille rempallekin tulee melkoisesti.

Istuu paremmin suomalaiseen makuun nuo aikasemmat talot...minun mielestä, mutta saa olla eri mieltä ;)
en pidä visualhollywood talon ulkonäöstä.

Minä oon aina haaveillut noista taloista mutta Suomessa niitä ei oikein ole.

Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:

Hei kuule, Oulun kaupungin jakamat tontit on nykyään 750-900m2. Että revi siitä. Jokunen 1000m2 tontti on jaossa, mutta sitten ne on jossain ihmepaikassa tai ihmeen muotoisia.

Hei kuule, tässä Oulun vieressä on tilanne jo toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kappas... oikein taloja on myynnissä :saint: Kauhian pieni tontti...tai voiko noin pientä kuin ekassa on edes sanoa tontiksi. :o

Teillä kai vähän isompi tontti? :) Eikä kustannusarviokaan tainnut olla ihan tuon talon hinnan luokkaa?

Tuosta "valkoisesta unelmasta" tykkäsin enemmän myös sisältä, mutta liika valkoinen on aina liikaa, huh...
Ja se remontoitava punainen oli jotenkin aavemaisen näkönen, kun oli sumussa kuvattu ulkokuvat, hui :D