Mitä mieltä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja komea talo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

komea talo

Vieras
Mun mielestä tuollainen talo menee "hukkaan" noin pienellä tontilla. Talo hieno ulkoapäin, mutta sisustus ei mun makuun... tosin eipä tuohon olis koskaan varakaan, melko kallista :D

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/5604969

Liekö linkitys ees onnistunut...

Olen samaa mieltä. Mun mielestä noita "kannustalon" kartanomaisia malleja kannattaisi rakentaa vaan isommille tonteille, jossa ne pääsee oikeuksiinsa. On tavallaan talon ulkonäön tuhlausta laittaa se noin pienelle tontille. Ihmiset haluaa tietynlaisen talon, mutteivat yhtään ajattele, miltä se näyttää kyseisellä tontilla.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Ihan reilusti tuossa on tonttia, riittää nurmikkoakin leikattavaksi. Köyhät kokeilee vaan kateellisina haukkua.

793 m² oli tontin pinta-ala. Ja talon kokonais pinta-ala 352,5 m². ja tossa on vielä iso terassi. Et on liian pieni taloon nähde. Mä en tota todellakaan kadehdi. Meillä on 4000neljön tontti ;) ja velkaa huomattavasti vähempi. Ja uus talo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan reilusti tuossa on tonttia, riittää nurmikkoakin leikattavaksi. Köyhät kokeilee vaan kateellisina haukkua.

Eipä taoda kuule jäädä nurmikkoa. Katsoitko ne kuvat?

Erotuslaskun perusteella tonttia jää vapaaksi yli puolet. Vaikka ajotiet jne siitä vähentääkin niin jää viellä nurtsiakin.

Tontti on kylä pieni. Ja tuo puna-valkonen kylppäri on kyllä aika :x
Ja tuolla oli niin monta oleskelutilaa etten taatusti osais päättää missä haluaisin istua ja katsoo telkkaria tai muuta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Tontti on kylä pieni. Ja tuo puna-valkonen kylppäri on kyllä aika :x
Ja tuolla oli niin monta oleskelutilaa etten taatusti osais päättää missä haluaisin istua ja katsoo telkkari tai muuta :D

Mä en viihtis tuota siivota.Mut jos ostaa ton hintaisen talon niin kait sitä on vara palkata siivoaja ;)

Eipä taoda kuule jäädä nurmikkoa. Katsoitko ne kuvat?

Erotuslaskun perusteella tonttia jää vapaaksi yli puolet. Vaikka ajotiet jne siitä vähentääkin niin jää viellä nurtsiakin.

Siis se takapihan terassi rajoittui aitaan. Että nurmikkoa ei ollut siellä tuppoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:

793 m² oli tontin pinta-ala. Ja talon kokonais pinta-ala 352,5 m². ja tossa on vielä iso terassi. Et on liian pieni taloon nähde. Mä en tota todellakaan kadehdi. Meillä on 4000neljön tontti ;) ja velkaa huomattavasti vähempi. Ja uus talo.

Niin, siis eihän toi talon kokonaispinta-ala kerro sitä, että minkä verran se syö tilaa tosta tontista, sehän oli kaksikerroksinen talo...

ja sitten kun painatte sieltä sitä lisätiedot ja -kuvat, kohtaa, niin näkyy enemmänkin kuvia. jumalattoman iso kahden auton autotalli ja asfaltoitu etupiha. että ei todellakaan kyllä pihaa juur nimeksikään :o mutta eihän kaikki pihatöitä rakasta...

Alkuperäinen kirjoittaja ekkekeke:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:

Niin, siis eihän toi talon kokonaispinta-ala kerro sitä, että minkä verran se syö tilaa tosta tontista, sehän oli kaksikerroksinen talo...

No sama se sille. Pieni se tontti on jokatapauksessa. Ei siinä lapset mahdu leikkiin jos se on sellaseksi tarkotettu.

ja sitten kun painatte sieltä sitä lisätiedot ja -kuvat, kohtaa, niin näkyy enemmänkin kuvia. jumalattoman iso kahden auton autotalli ja asfaltoitu etupiha. että ei todellakaan kyllä pihaa juur nimeksikään :o mutta eihän kaikki pihatöitä rakasta...

kokeilen että saanko linkitettyä ne kuvat
http://www.kiinteistomaailma.fi/kohdenumerohaku.html?portal=km&itemcode=219728

141_1301382_img127478.jpg

eli tässä näkyy etupiha,takapiha olikin sitten pelkkää terassia aitaan asti. joten tonne sivulle jää ehkä rivariasunnon pihapläntti.

vastine tuolle:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12683024568070&itemcmd=move1&listSize=90&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1152958

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
vastine tuolle:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12683024568070&itemcmd=move1&listSize=90&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1152958

:o apua jos tuonne meidän lasten kans menis niin saisin jo ovella hermoromahduksen. Joku tykkää valkoisesta... En tykkää tuosta talosta yhtään.