Mitä mieltä tälläisistä kuvateksteistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihana on lapsi joo, muttä tällä äidillä kaikkiin lapsensa kuviin liitetty sana "vittu"... hohhoijjaa

Mutta on muuten viimesen päälle siistit ja uudet ja hienot vaatteet lapsukaisella. Ei ne ainakaan köyhiä ole.

ihana on lapsi joo, muttä tällä äidillä kaikkiin lapsensa kuviin liitetty sana "vittu"... hohhoijjaa

Olikohan siellä yli 30 kuvaa, ja ehkä kahdessa tai kolmessa sana vittu. Onhan sen sanan käyttö aika keskenkasvuista ja alatyylistä ja täysin turhaa, mutta ei nyt liioitellakaan tarvitse.

No ei ollu kaikkii. Vähänkö liiottelet.

Eihän tuollaista kiva ole lukea, mutta ei se kuitenkaan mielestäni ollut niin kamalaa. Osoittaa vähän huonoa huumorintajua ja surkeaa tilannetajua. Mutta jos teiniäiti on ircgalleriassa teini, niin ei se haittaa jos se hyvä äiti IRL.

En halua mitenkään muuten arvostella tuota "äitiä" enhän häntä edes tunne, mutta irc käytöksestä kyllä huomaa iän. Itse en voisi lasteni kuviin tuollaisia kuvatekstejä laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
jos haluatte nähdä surullisempaa katsokaa tämän äitylin (teini"natsi") sivuja

http://irc-galleria.net/view.php?nick=[HimPuLa]

jaa oli lukinnut lapsensa kuvat eri kansioon..mutta siellä oli kuvateksteinä lapsen kuvissa ennen kaikkea "tuleva natsi " "tuleva adolf hitler"

Parit vitut oli joo,mutta sitten melki joka kuvassa kävi selväksi että on rakas lapsi :)
jos olis ollu 30v äiti jolla lukee viddua ni oisko täällä mainittu? Tosin se sana ja pieni vauva ei kyllä kuulu yhteen :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parit vitut oli joo,mutta sitten melki joka kuvassa kävi selväksi että on rakas lapsi :)
jos olis ollu 30v äiti jolla lukee viddua ni oisko täällä mainittu? Tosin se sana ja pieni vauva ei kyllä kuulu yhteen :(

Vitustahan tänne tullaan... Niinhän se Tabermann runoili.

Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
jos haluatte nähdä surullisempaa katsokaa tämän äitylin (teini"natsi") sivuja

http://irc-galleria.net/view.php?nick=[HimPuLa]

Miten mulle ei aukea? Näyttää vaan sen irc:in alotussivun..

Toi linkki on pielessä, kun ei näy kokonaan mustana. Se pitää kopioida osoiteriville.

Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
No tuommosta kieltähän ne ton ikäset käyttää.. Joka toinen sana on v*ttu. Mutta olipa kyllä tosi suloinen vauva! Ainakin sievästi oli puettu :)

Tää on ihan totta. Tyttö joka on siis äiti on vuoden vanhempi omaa poikaani. Tuo on tuonikäisten kieltä. Tietysti vähän pahaa tekee mutta kuvista jos voi jotain päätellä niin äiti hoitaa lastaan hyvin ja rakastaa tätä. Jos nyt yksi v-sana eksyy kuvateksteihin niin ei kannata siitä pillastua.

tästä saa kuvan et juo vaik odottaa tiedä häntä sitten

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-raitsu-&album_id=77367

Sä rupesit oikein kyyläämään noita. Parempia saaliita saat kun menet tänä iltana kameran kanssa johonkin ostarille, piiloudut vaan pusikkoon ja kuvaat aamuun asti.

Pikkaisen yksinkertaista on ajatella, että äiti rakastaa ja hoitaa ja kaikki ok, noiden kuvien perusteella! Minusta esineellisti. Missä oli sylikuvat, imetyskuvat. Joo, toki oli hienot vaatteet vauvalla, mutta mitä sitten? Ne ei loppupeleissä paljon lämmitä. Onneksi on mummu kuvioissa vaikka sekin oli se vittu.. Täysin pelleilyä, suututti!

Alkuperäinen kirjoittaja hieman naivia:
Pikkaisen yksinkertaista on ajatella, että äiti rakastaa ja hoitaa ja kaikki ok, noiden kuvien perusteella! Minusta esineellisti. Missä oli sylikuvat, imetyskuvat. Joo, toki oli hienot vaatteet vauvalla, mutta mitä sitten? Ne ei loppupeleissä paljon lämmitä. Onneksi on mummu kuvioissa vaikka sekin oli se vittu.. Täysin pelleilyä, suututti!

No eihän sitä kuvista voi nähdä tietenkään. Ei edes imetyskuvista.
Mutta ei sitäkään voi nähdä ettei rakastaisi. Vai voiko ? Ylipäätään mikä on pointtisi ja miksi juuri tämä nuori äiti on nyt luupin alla ? Rakastatko itse lapsiasi ? Onko sinun lapsillasi kauniit vai rumat vaatteet ?

että ei voi nähdä noista kuvista mitään rakkautta, kun ei toki myöskään ettei rakastaisi. Kuvateksit suututti ja olen jo niin vanha, että tuollainen alatyylinen kirjoittelu nuorelta naiselta otti päähän. En ole aloittanut ketjua, puutuin kun joku tai jotkut väittivät kuvista näkevän, että lapsi on rakas. Minä en väittäisi, että sitä voi noista nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja hieman naivia:
että ei voi nähdä noista kuvista mitään rakkautta, kun ei toki myöskään ettei rakastaisi. Kuvateksit suututti ja olen jo niin vanha, että tuollainen alatyylinen kirjoittelu nuorelta naiselta otti päähän. En ole aloittanut ketjua, puutuin kun joku tai jotkut väittivät kuvista näkevän, että lapsi on rakas. Minä en väittäisi, että sitä voi noista nähdä.

Ok .En mäkään ihan tyynesti sitä kuvatekstiä katsonut mutta sitten älysin tuon äidin iän . Ehkä hän vähän vanhempana tajuaa miten hänet on nähty "galtsussa".

Yhteistyössä