V
"vieras"
Vieras
Tunnettu ollaan 20v. Töiden takia ei nähdä enää niin usein kuin nuorempana, mutta viikoittan-kahden viikon välein kyllä. Ystävä on kotiäitinä. Asutaan kävelymatkan päässä.Ja se olen aina minä joka kysyy voitasko nähdä, joskus hän vastaa tekstariin/soittoon joskus ei. Välillä kun ollaan sovittu treffit niin hän saattaa ilmoittamatta raahata yhden ystävänsä, mun kaverin mukaan. Ei siinä mitään, ihan kiva sitä kolmistaankin on kahvilla käydä. Tunnen vaan itseni monest aika ulkopuoliseksi. Kahdestaan jräjestävät tyttöjen iltoja, pyysivät minuakin mukaan kahta päivää ennen ajankohtaa " Ai sulla on töitä. Harmi ettet pääse". Ja olen sanonut että vuorotyön takia mun pitäisi hyvissä ajoin tietää...Nyt ehdotin että lähdettäs mun lomalla jonnekin juhlimaan. Mut ei se voi kuulemma lähteä kun pitää olla tän raskaana olevan ystävänsä kanssa.
Olen ehkä vähän mustis ystävästäni, toisaalta tunnen olevani hänelle joku korvike ystävä vaan! Miten eroon tilanteesta?
Olen ehkä vähän mustis ystävästäni, toisaalta tunnen olevani hänelle joku korvike ystävä vaan! Miten eroon tilanteesta?