Mitä mieltä tällaisesta synttärilahjasta 5 v tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Kampanjani krääsää vastaan jatkuu (eilen siivosin lastenhuoneen ja voi jumankekka sitä tavaramäärää |O ), ja päätin että tyttö ei saa synttärilahjaksi mitään tavaraa, vaan Elämyksen =)

Eli synttäripäivän aamuna mentäisiin ensin kello 10 katsomaan Pieni Merenneito-näytelmää (ikäraja 5 v ja hän täyttää siis 5) Caribiaan. Näytelmän jälkeen mentäisiin kylpylän puolelle pulikoimaan pariksi tunniksi, ja sen jälkeen syömään joko Heselle tai Caribian ravintolaan (tyttö saisi itse valita). Illemmalla tyttö meikattaisiin prinsessaksi (kynsilakkaa, huulikiiltoa, poskipunaa yms, rakastaa niitä ) ja mamma, ukki & eno tulisivat kakkukahville.

Onko ihan tyhmää olla antamatta mitään varsinaista tavaralahjaa? :snotty:

Aikuisista tuo on varmasti mahtavaa ja upeaa mutta pienet tytöt ja pojat rakastavat avata kauniita paketteja. Muistan itsekin sen tunteet syntymäpäivän aamuna kun vanhemmat toivat aamiaisen ja paketin tai kaksi sänkyyn. Oli jännittävää ja ihanaa avata kaunis käärö ja saada lahja.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:
Aikuisista tuo on varmasti mahtavaa ja upeaa mutta pienet tytöt ja pojat rakastavat avata kauniita paketteja. Muistan itsekin sen tunteet syntymäpäivän aamuna kun vanhemmat toivat aamiaisen ja paketin tai kaksi sänkyyn. Oli jännittävää ja ihanaa avata kaunis käärö ja saada lahja.

Tytön synttärit ovat 5 päivää ennen joulua...eli paketteja on tulossa kuitenkin.
Lisäksi isovanhemmat, eno ja päiväkotikaverit taatusti tuovat myös tavaraa lahjaksi.
Veikkaan, että 19.-24.12. tyttö tulee avaamaan ainakin 30 pakettia :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Tytön synttärit ovat 5 päivää ennen joulua...eli paketteja on tulossa kuitenkin.
Lisäksi isovanhemmat, eno ja päiväkotikaverit taatusti tuovat myös tavaraa lahjaksi.

Antakaa nyt edes minun mieliksi tytölle se yksi paketti äidiltä ja isältä:D

Alkuperäinen kirjoittaja jookos kookos?:

Antakaa nyt edes minun mieliksi tytölle se yksi paketti äidiltä ja isältä:D

En anna :kieh: , haluan antaa jotain parempaa ja arvokkaampaa...erikoisempaa ja ainutlaatuisempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Hyvä idea. Mutta asiasta kymmenenteen: Missä helkutin välissä olet ehtinyt kirjottamaan noin paljon viestejä tänne. :o :snotty:

Mä oon niin tehokas :D, ja kun osuu joku hyvä ketju kohdalle niin puolessa tunnissa saattaa tulla kirjoitettua ihan hitosti viestejä.
Plus sitten vielä se, että olenhan mä täällä aika kauan ollut, eri nikeillä.

Ihana idea :)
Samaa mieltä olen kyllä siitä, että pikkutyttö ODOTTAA syntymäpäiväpakettia jo aamulla! Jos teet kortin, missä on kuvia siitä Caribiasta ja Merenneidosta, että tietää mitä on luvassa, ja laitat pakettiin vaikka kynsilakan, voihan sitä pistää jo aamulla? Tai uuden uikkarin tms. päivään liittyvää.
Tyttö on varmasti päiväänsä tyytyväinen, mutta paketti kuuluu syntymäpäiväaamuun. Jos vaan onnitellaan ja sanotaan että päivällä mennään teatteriin ja uimaan, niin ei se ole ihan sama asia.
Mutta tosiaan hieno lahja tuo elämyspäivä on!!

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Liput (tai kortti) pakettiin niin saatte paketin muttei tavaroita. ;)

Joo! =)
Ja ehkä lippujen kaveriksi voisi ostaa vaikka Pieni Merenneito-kaulakorun tms...

Kuulostaa hyvältä ajatukselta =) Meidän neiti ois ainakin aivan onnessaan tällaisesta lahjasta ja siitä puhuttaisiin kauan!

Mulla kivoin muisto lapsuuden synttäreistä on se kun äiti tuli aamulla herättämään kääretortunpalan ja kermavaahdon kanssa ja lauloi että "hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain... jne"

Kuulostaa kivalle =) Tosin mäkin olen sitä mieltä, että jotain pienenpientä pakettia kuitenkin ehkä jokainen muksu odottaa synttäripäivänään....teemaan sopisi hyvin noita meikkejä tmv pikkupakettiin rinsessalle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Ihana idea :)
Samaa mieltä olen kyllä siitä, että pikkutyttö ODOTTAA syntymäpäiväpakettia jo aamulla! Jos teet kortin, missä on kuvia siitä Caribiasta ja Merenneidosta, että tietää mitä on luvassa, ja laitat pakettiin vaikka kynsilakan, voihan sitä pistää jo aamulla? Tai uuden uikkarin tms. päivään liittyvää.
Tyttö on varmasti päiväänsä tyytyväinen, mutta paketti kuuluu syntymäpäiväaamuun. Jos vaan onnitellaan ja sanotaan että päivällä mennään teatteriin ja uimaan, niin ei se ole ihan sama asia.
Mutta tosiaan hieno lahja tuo elämyspäivä on!!

Kiitos ideasta =), nyt mä tiedän mitä teen.

Yritän löytää Pieni Merenneito-aiheisen uimapuvun, niitä oli ainakin H&M:ssä vielä jokin aika sitten, samoin kaulakoruja. Laitan ne+teatteriliput pakettiin, ja teen kortin jonka koristelen merenneitoon, uimiseen yms liittyvillä kuvilla. Tyttö saa sen aamulla, ja sitten lähdetään katsomaan näytelmää, uimaan, jne.

Tytöllä tosin on 8 uimapukua :D :ashamed: mutta ei yksi lisää maailmaa kaada, mahtuu se kuitenkin sitten ensi kesänäkin, kun osa noista on jo jäänyt pieneksi.

Vielä kun löytäisi jostain merenneito-kellukkeet...

Yhteistyössä