mitä mieltä suutuinko turhaan...(mies ja loma)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
meillä uusperhe, asutaan mies minä ja miehen tyttö keskenämme. mulla on kanssa tyttö edellisestä suhteesta mutta asuu isällään. mies on lähdössä tyttärensä kanssa kanarialle viikoksi ja mua suoraan sanottuna vituttaa ettei aio ottaa mun lasta mukaan.. kuuluuhan hänkin perheeseen vaikkei asukaan meillä.mitä mieltä te olette?

Siis jos et sie lähe niin miks pitäs tyttöskään lähtee,etenkin jos asuu vielä ex-miehelläs.Jospa se ex-miehes viepi oman tyttärensä lomalle joskus.Siis tää on miun mielipide,eri asia sit jos siekii oisit matkalle lähössä mukaan.

Tämä on vähän tollo kysdymys ehkäpä, mutta mikset Sinä ITSE lähde tyttäresi kanssa mukaan. Tai eri kerralla.
Ehkä miehesi haluaa antaa tyttärelleen rauhallista kahdenkeskistä aikaa isänsä kanssa. Uusi sisarus voi lapsesta tuntua kilpailulta, joten oman vanhemman kanssa vietetty laatuaika lienee toisinaan paikallaan.

joo pitikö oikein vittuillakseen tuosta toisesta ketjusta. eikä sun miehes tarvii ottaa SUN tytärtä mukaan ei ihme että miehes lähtee kun oot niin vittuimainen akka

joo otin tosta toisesta ketjusta koska halusin nähdä pitääkö keittiksen kommentti siitä että kaikki olis erimieltä jos asia ois nurinpäin paikkansa. ja kuten ajattelinkin niin ei pitänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
:headwall: voi luoja joittenkin aivoituksia. Hanki ap oikea elämä

no mitä sä missasit sun "elämässä" kun avasit tän topicin? kääk ja apua sentään olimpa kamala

kamala ja typerä eivät ole synonyymeja

:D soita kielipoliisille. :D

sä et vissiin ihan tajunnut :whistle:

:headwall: voi luoja joittenkin aivoituksia. Hanki ap oikea elämä

no mitä sä missasit sun "elämässä" kun avasit tän topicin? kääk ja apua sentään olimpa kamala

kamala ja typerä eivät ole synonyymeja

:D soita kielipoliisille. :D

sä et vissiin ihan tajunnut :whistle:

mee nyt vaikka jumppaamaan tai jotain muuta jooko niin ei kiristä niin paljoa. ;)

Yhteistyössä