Alkuperäinen kirjoittaja vieras:että mitä mieltä olette että 14v ja 13 v serkukset nukkuu samassa sängyssä mummolassa 2-3x vuodessa pari yötä. Itse en hyväksy, mutta mummi "ei tajua" riskiä..
:attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:että mitä mieltä olette että 14v ja 13 v serkukset nukkuu samassa sängyssä mummolassa 2-3x vuodessa pari yötä. Itse en hyväksy, mutta mummi "ei tajua" riskiä..
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mitä ajattelisitte jos lapsenne menisivät serkkujensa kanssa naimisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mitä ajattelisitte jos lapsenne menisivät serkkujensa kanssa naimisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:että mitä mieltä olette että 14v ja 13 v serkukset nukkuu samassa sängyssä mummolassa 2-3x vuodessa pari yötä. Itse en hyväksy, mutta mummi "ei tajua" riskiä..
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:että mitä mieltä olette että 14v ja 13 v serkukset nukkuu samassa sängyssä mummolassa 2-3x vuodessa pari yötä. Itse en hyväksy, mutta mummi "ei tajua" riskiä..[/quote
Siis hä? Mitä riskiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Minusta on insestiä.. serkussa on kuitenkin samoja geenejä yhtä paljon kuin sisarpuolessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:että mitä mieltä olette että 14v ja 13 v serkukset nukkuu samassa sängyssä mummolassa 2-3x vuodessa pari yötä. Itse en hyväksy, mutta mummi "ei tajua" riskiä..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kovin kurdilaista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kovin kurdilaista.
Turkkilainen kurdien vihaaja taas vauhdissa.