Mitä mieltä serkusavioliitosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kui?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole mun mielestä okei, enkä menisi. Tiedän tälläisen serkusparin-läheisestä sukulaisuudesta on heillä seurannut se, että heillä on 25% riski saada lapsi, jolla on erittäin harvinainen, lapsuudessa kuolemaan johtava etenevä sairaus. Yksi heidän neljästä lapsestaan on tähän tautiin kuollut, muut terveitä.

En voisi itse mennä naimisiin serkun kanssa, eikä todellakaan lapsia serkun kanssa, eikä kyllä edes seksiäkään, pelkkä ajatuskin kuvottaa, kun on sukulainen. Kai se on ok jos siltä jostain tuntuu, mutta minusta se on sairasta.

itselläni kävi siis niin, että avioliiton esteiden tutkinnassa tuli selville, että sulhaseni on serkkuni (en tiennyt sukujuuriani). Emme menneet naimisiin, ystävinä olemme säilyneet joten kutin.

mä menisin koska olen jo naimisissa serkkuni kanssa. 13v jo pussailtiin salaa yhteisillä mökkireissuilla ja 15veenä hypättiin samaan sänkyyn. ei ollu helppoa kaikkien tätä hyväksyä mutta me rakastuttiin jo varhain enkä oo oikeen häntä serkkuna edes ajatellut kun oon niin nuoresta asti ajatellu häntä vain rakkauteni kohteena. Ja meillä on kaksi tervettä tyttöä.

että mitä mieltä olette että 14v ja 13 v serkukset nukkuu samassa sängyssä mummolassa 2-3x vuodessa pari yötä. Itse en hyväksy, mutta mummi "ei tajua" riskiä..

Yhteistyössä