Mitä mieltä nimistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mikä";22406916]Mikä sitten sun mielestä ei ole tylsä nimi? Siis joku esimerkki? :)[/QUOTE]

no sellainen minkä oon antanu omalle lapselle. tää on taas näitä maku-asioita. mun makuuni noi on tylsät.

Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä;22406969:
no sellainen minkä oon antanu omalle lapselle. tää on taas näitä maku-asioita. mun makuuni noi on tylsät.

Juu, makuasioita on ja saakin olla :) Kysyin vaan esimerkkiä, mikä SUN mielestä ei ole tylsä :) Mutta jos ainut nimi, mikä sun mielestä ei oo tylsä, on sun omalla lapsella, ni ymmärrän ettet välttämättä halua sitä kertoa :D

[QUOTE="utelias";22407042]Juu, makuasioita on ja saakin olla :) Kysyin vaan esimerkkiä, mikä SUN mielestä ei ole tylsä :) Mutta jos ainut nimi, mikä sun mielestä ei oo tylsä, on sun omalla lapsella, ni ymmärrän ettet välttämättä halua sitä kertoa :D[/QUOTE]

lapsia on 4 että on niitä kivoja nimiä enemmänkin. pyysit vaan esimerkin joten annoin. :D maailma on täynnä nimiä. osa kamalia, ja hyvin vähän kauniita. suurin osa siinä väliltä. noi apn osu just siihen kategoriaan.

Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä;22407085:
lapsia on 4 että on niitä kivoja nimiä enemmänkin. pyysit vaan esimerkin joten annoin. :D maailma on täynnä nimiä. osa kamalia, ja hyvin vähän kauniita. suurin osa siinä väliltä. noi apn osu just siihen kategoriaan.

:D Pyysin esimerkin nimestä :D Nimeä en vieläkää kuullut, mutta samapa tuo sitten, kunhan olin utelias :)

Yhteistyössä