Mitä mieltä rahapulassa tarjotusta palveluksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja euroja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

euroja

Vieras
Mitä mieltä olette siitä että pahassa rahapulassa oleva nuori nainen lipeää moraalistaan perheensä takia? Tuli tässä vähän tehtyä näin, kun rahaa oli tilillä vain muutama kymppi, eikä lähiaikoina tulossakaan kuin vuokraan ja kitkuttelemiseen, ja mukavan tuntuinen vanhempi mies oli valmis antamaan satkun puolen tunnin kivasta. Saisin jatkossakin useita satoja kuussa lisää tältä samalta mieheltä puheiden mukaan.

Aina kannattaa pyrkiä tienaamaan rahansa itse, eikä niin että menisi sossusta ensimmäisenä hakemaan. Suosittelen olemaan varovainen jos jatkat, sillä lastensuojelu kiinnostuu varmasti mikäli lasten isä vihapäissään tekee ilmoituksen etenkin jos saa tietää millä tienaat rahaa.

[QUOTE="vieras";28986856]Sehän on huoraamista, ei kunnollinen nainen tee sellaista.[/QUOTE]

Ai ei vai? Riippunee kunnollisen naisen määritelmästä. Ei minusta ihmisarvo vähene jos myy aikaansa omasta tahdostaan.

Huoraksihan teitä yleisesti puhekielessä kutsutaan. Muista vaan maksaa verot ettet vielä syyllisty rikokseenkin samalla.. Tulee lapsilla nälkä kun perheen huo.. eikun äiti on linnassa.

Jos myisit persettäs ja sitä verrattais ajan myyntiin niin mitä sanoisit? Onko päässä vikaa?

Olihan tuossa henkilö joka oli myynyt vain seuraa ajan muodossa, ei itse persettään.

Ja ei se että myy itseään, aina tarkoita seksipalveluita vaikka niitäkin myisi.

Mutta niin, minusta on ihan helvetin idioottimaista tuomita joku siksi että he myyvät seksiä, siis asia tuollaisenaan.

[QUOTE="vieras";28986881]Aina kannattaa pyrkiä tienaamaan rahansa itse, eikä niin että menisi sossusta ensimmäisenä hakemaan. Suosittelen olemaan varovainen jos jatkat, sillä lastensuojelu kiinnostuu varmasti mikäli lasten isä vihapäissään tekee ilmoituksen etenkin jos saa tietää millä tienaat rahaa.[/QUOTE]

Lastensuojelulla ei ole asiaan sanomista, mikäli pokia ei saman katon alle lasten kanssa roudata. Verottaja varmaan suurempi uhka tällaisessa maassa..

En pidä moraalittomana tai pahana asiana. Mut oikeesti, voisit kyllä pyytää vähän enemmän kuin tuon satasen, itätytöt pyytää tuon verran ja sä olet "normaalina suomalaisnaisena" aika paljon korkeammassa arvossa.

Yhteistyössä