Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
Näinpä tässä taas ajatellaan muita, kiitos Peppari!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Olikohan nikki lunatic jolla oli sarah connor ison konepistoolin kanssa minishortseissa? En sit tiedä onko se asiallinen..mikä on asiallista ja mikä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
mä en ylipäätään anna lasten pyöriä tässä vieressä kun olen koneella....
poppaliina antaa. millainen äiti tekee niin? eihän näistä nettisivuista ikinä tiedä mitä täältä aukeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
Näinpä tässä taas ajatellaan muita, kiitos Peppari!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tiedoksi vaan valittajille, että tämä on aikuisten ihmisten palsta. Jos annatte lapsien osallistua palstailuun, menkää vaikka Pikku Kakkosen sivuille, tomppelit.
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
mä en ylipäätään anna lasten pyöriä tässä vieressä kun olen koneella....
poppaliina antaa. millainen äiti tekee niin? eihän näistä nettisivuista ikinä tiedä mitä täältä aukeaa.
No voi härregyyd haloo!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Fjongallahan oli se anaaliseksikuva aiemmin. You think analsex hurts? Try having a baby :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Fjongallahan oli se anaaliseksikuva aiemmin. You think analsex hurts? Try having a baby :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliinalle:siis poppaliina ei osaa vieläkään vastata miksi se jauhoi tässä ketjussa kun marduk oli jo poistanut kuvan... jäikö valitus päälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliinalle:siis poppaliina ei osaa vieläkään vastata miksi se jauhoi tässä ketjussa kun marduk oli jo poistanut kuvan... jäikö valitus päälle?
Kai se meni viemään lapset nukkumaan kun ne ei jaksaneet enää palstailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliinalle:siis poppaliina ei osaa vieläkään vastata miksi se jauhoi tässä ketjussa kun marduk oli jo poistanut kuvan... jäikö valitus päälle?
Kai se meni viemään lapset nukkumaan kun ne ei jaksaneet enää palstailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Hienoa nyt voidaankin laittaa sitten toooosi törkeitä kuvia..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Mä kuulin just et mun kuvani on todella horahtava..joten pitänee sekin poistaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Mun mielestä jokainen voi laittaa profiiliinsa ihan mitä haluaa. Vapaa maa, vapaa sana..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Mun mielestä jokainen voi laittaa profiiliinsa ihan mitä haluaa. Vapaa maa, vapaa sana..
Ei näköjään saa kun moderaattorit pyytää poistamaan.