Mitä mieltä profiilikuvista yleensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Olikohan nikki lunatic jolla oli sarah connor ison konepistoolin kanssa minishortseissa? En sit tiedä onko se asiallinen..mikä on asiallista ja mikä ei.

qxmjw3.jpg

minishortseissa? :laugh:

Tiedoksi vaan valittajille, että tämä on aikuisten ihmisten palsta.
Jos annatte lasten osallistua palstailuun, menkää vaikka Pikku Kakkosen sivuille, tomppelit.
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?

mä en ylipäätään anna lasten pyöriä tässä vieressä kun olen koneella....

poppaliina antaa. millainen äiti tekee niin? eihän näistä nettisivuista ikinä tiedä mitä täältä aukeaa.

No voi härregyyd haloo!

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?

Näinpä tässä taas ajatellaan muita, kiitos Peppari!

Mene jo hyvä ihminen maate ettei sulla ratkee verisuoni päästä =) Tai käännä edes ne stringit oikein pän.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

mä en ylipäätään anna lasten pyöriä tässä vieressä kun olen koneella....

poppaliina antaa. millainen äiti tekee niin? eihän näistä nettisivuista ikinä tiedä mitä täältä aukeaa.

No voi härregyyd haloo!

No on se aika vastuutonta palstailla ja roikua netissä ylipäänsä jos ei kykene valvomaan mitä lapset näkevät.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliinalle:
siis poppaliina ei osaa vieläkään vastata miksi se jauhoi tässä ketjussa kun marduk oli jo poistanut kuvan... jäikö valitus päälle?

Kai se meni viemään lapset nukkumaan kun ne ei jaksaneet enää palstailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
siis poppaliina ei osaa vieläkään vastata miksi se jauhoi tässä ketjussa kun marduk oli jo poistanut kuvan... jäikö valitus päälle?

no eiku olihan se kirjoittanut tähän ketjuun 21.19. Ja sille oli jo huomautettu paljon aikaisemmin

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Hienoa nyt voidaankin laittaa sitten toooosi törkeitä kuvia..
Moominfamily.jpg

Yhteistyössä