Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Jotenkin surullista, että eikö ihmisille enää olekaan lähes itsestään selvää mikä on sopivaa mikä ei. :|
Niinpä niin, tämä on tätä nykyajan holhousta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Jotenkin surullista, että eikö ihmisille enää olekaan lähes itsestään selvää mikä on sopivaa mikä ei. :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Hohhoijaa, sitten saa kyllä se yks välkkyvä pellekin poistua... |O
Ehdottomasti samat säännöt pitää olla kaikille.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t830411
Laitoin asiasta tuonne.
Ja voin kyllä linkittää sinne muitakin profiileja jotka on "asiattomia" muka.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä profiilikuvat vois miettiä niin, että ei haittaa, jos lapsi vierestä sattuu näkemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Hohhoijaa, sitten saa kyllä se yks välkkyvä pellekin poistua... |O
Laitoin asiasta tuonne.
Siis laitoit välkkyvästä pellestä valituksen![]()
Voi reppanaa, eikös olisi helpompaa vain olla avaamatta niitä profiileja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mun profiilikuvasta tuli haloo vaikkei se edes ollut mitenkään ihmeellinen. Mutta ihmiset ahdistuu niin pienestä, ja kuvittelee omassa päässään kaikkea mitä ei edes kuvassa ollut olemassa.
Kuka määrittelee asiattoman?
Ai, minusta se sinun "rakas taivaanisä, tapa kaikki" oli todella mauton.
Vaikkakin itsestäsi tietysti hulvatonta huumoria :headwall:.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monien profiilista vois päätellä, että kyseessä on joku 15-kesäinen teini. Jutuista usein myös.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei, miksi sä jauhat tuosta vielä kun Marduk poisti jo sen kuvan modejen pyynnöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monien profiilista vois päätellä, että kyseessä on joku 15-kesäinen teini. Jutuista usein myös.
Se ei varmaankaan ketää vahingoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Hohhoijaa, sitten saa kyllä se yks välkkyvä pellekin poistua... |O
Laitoin asiasta tuonne.
Siis laitoit välkkyvästä pellestä valituksen![]()
Voi reppanaa, eikös olisi helpompaa vain olla avaamatta niitä profiileja?
:'(
No nyt se pelle sitten lähtee. Fjonga voisi vinkkaista, mistä on sen löytänyt sinne. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Taitaa se mullakin sit olla vääränlainen kuva....
Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
mä en ylipäätään anna lasten pyöriä tässä vieressä kun olen koneella....
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Oli ihan pakko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Hemmetti naiset! Tätäkään keskustelua EI koskaan käytäs miesten keskustelusivustollaKyllä te sitte osaatte ja jaksatte nitistä kaikesta!!!
![]()
KIITOS! Tämän takia jaksan täällä pyöriä! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Oli ihan pakko![]()
Mulla ei henk koht oo mitään tota kuvaa vastaan, mutta jeesus että tuosta saa epileptisen kohtauksen!! Oliko todella aivan pakko? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja häh:no niin, kuinka moni näyttäs ton pepparin laittaman kuvan lapsilleen ennen nukkumaanmenoa?
mä en ylipäätään anna lasten pyöriä tässä vieressä kun olen koneella....
poppaliina antaa. millainen äiti tekee niin? eihän näistä nettisivuista ikinä tiedä mitä täältä aukeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:http://i150.photobucket.com/albums/s89/gagorder13/gifevilclown.gif