Alkuperäinen kirjoittaja mie:mistä sä tuollaiset kirjaimet oot löytäny?? Tahtoo kanssa!!!
Olen ostanut ne Stockmannilta, sieltä Casa-osastolta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:mistä sä tuollaiset kirjaimet oot löytäny?? Tahtoo kanssa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:Mistä olet ostanut tuon valkoisen leluhyllyn?
Tuolla aikaisemmin sanotaan, että hylly on Ikeasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuo ikean hampen matto on ihan karsea....vetää pölyä ja likaa ihan hirveästi, ja jos teillä on lemmikki niin en todellakaan suosittele sitä. jos nukkamattoa meinaat, ota joku lyhyempi, tiivisnukkaisempi j alaadukkaampi.
http://lastenhuone.fi/catalog/product_info2.php?cPath=27_71&products_id=2468
meillä lastenhuoneessa tämä, ja on todella tykätty matto =). lapset tykkää, ja sopii sisutukseen, hyvä pitää puhtaana ja pysyy hyvin paikoillaan leikin tiimellyksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pilvi:Päiväpeiton hommaisin ja vaikka sisustustarroja seinälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mulla olis kans tämmöistä kangasta:
http://3.bp.blogspot.com/_YWI3wBYpLM4/SAy5t3NRZEI/AAAAAAAAAJ8/NyvDmcDCyZU/s320/Kuvia+331.jpg
eli siis tuota raidallista.. Olisko se kivempaa verhoiksi kuin tuo hippokangas??
Tässä samassa kuvassa onkin oikeastaan molemmat vaihtoehdot verhoiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mulla olis kans tämmöistä kangasta:
http://3.bp.blogspot.com/_YWI3wBYpLM4/SAy5t3NRZEI/AAAAAAAAAJ8/NyvDmcDCyZU/s320/Kuvia+331.jpg
eli siis tuota raidallista.. Olisko se kivempaa verhoiksi kuin tuo hippokangas??
Kysyisin vielä kun tähän kukaan ei vastannut mitään... Kumpi olisi parempi kangas verhoihin :wave: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mulla olis kans tämmöistä kangasta:
Kysyisin vielä kun tähän kukaan ei vastannut mitään... Kumpi olisi parempi kangas verhoihin :wave: ?
Mä tykkään raidallisesta enemmän.Se on jotenkin siisti ja selkeälinjainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Siitä vois jotain kivaa kehitellä.. Kun tietäis vaan mitä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Minku:Laita vaikka siitä raitakankaasta jotain huoneeseen ja ota vihreän seuraksi vähän sinistä. Ikean mammut pöytä (sin.) ja tuoleja(sin.+vihr.), uusi matto ja vaikka se säkkituoli, sinisenä tai vihreänä.
Hieno huone.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Päiväpeitto. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Toi voiskin muuten hei olla!! Kiitos paljon vinkistä, tän toteutan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:hei, mistä olet ostanut tuonvalkoisen lokerikon?tahtoisin samanlaisen pojan huoneeseen, mutta en ole noin i9sos löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Toisaalta se hippokangaskin on kyllä kivaa, saiskoha sitä jotenkin tehosteeksi johonkin jos verhot tekee raidallisesta kankaasta...
Toi voiskin muuten hei olla!! Kiitos paljon vinkistä, tän toteutan![]()
Ole hyvä.
Mun mies kyllä syö päänsä jos mä sanon että mä olen antanut jollekin sisustusvinkkejä.
Mä kun en ole koskaan ollut mikään sisustaja-ihminen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Mun mielestä tuo huone on ihanan raikas ja oikein soma. En kyllä kovinkaan paljon tuota värimaailmaa muuttaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja äitix3:Ikean valkoinen Lack-pöytä pojalle pöydäksiHalpa ja pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:hei, mistä olet ostanut tuonvalkoisen lokerikon?tahtoisin samanlaisen pojan huoneeseen, mutta en ole noin i9sos löytänyt.
Ikeasta
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40047675