Mitä mieltä Panu Larnoksesta? Taas uusi pikkupimu herralla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1819133

"Laura kirjoitti keväällä ylioppilaaksi Kauniaisten lukiosta."

Facebookin mukaan on syntynyt 3. joulukuuta ja jos on normaaliaikaan käynyt lukion niin syntymävuosi on 1990 eli juuri täyttänyt 19 vuotta. Anna Abreukin on syntynyt 1990.

Panu sen sijaan täytti tänä vuonna jo 27 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1819133

"Laura kirjoitti keväällä ylioppilaaksi Kauniaisten lukiosta."

Facebookin mukaan on syntynyt 3. joulukuuta ja jos on normaaliaikaan käynyt lukion niin syntymävuosi on 1990 eli juuri täyttänyt 19 vuotta. Anna Abreukin on syntynyt 1990.

Panu sen sijaan täytti tänä vuonna jo 27 vuotta.

Ohhoh! Onko se Panu jo noin "vanha"? Toiset tykkää vähän nuoremmista :D No ei vaan, onhan se aika hullua, että ikäeroa tuossa vaiheessa on melkein 10 vuotta...

en tunne ko kaveria, joten en nyt suoranaisesti kommentoi tätä panu larjosta.

yleisesti kuitenkin tuollainen viittaisi imelestäni siihen, että ei ehkä ole elämässä edennyt. itse 27v olin jo valmistunut korkeakoulusta ja ollut useita vuosia omalla allalla töissä. lukiosta valmistuvat tuntuivat jhyvin paljon nuoremmilta ja kypsymättömiltä. mutta toisaalta, jos 27 on elämässään samassa pisteessä kuin lukion jälkeen, niin sitten varmaan kiinnostaisi

Kyllä ihmettelen tuossa iässä noin suurta ikäeroa. Myöhemmin kun molemmat ovat lähemmäs kolmeakymppiä tai yli sillä ei ole suurta merkitystä. Meinaan vaan että eikös 19 ole aika lapsellinen verrattuna lähes kolmikymppiseen. Mutta rakkaus on sokea sekä iälle että monelle muullekin asialle, onhan se jo moneen kertaan todettu.

Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
en tunne ko kaveria, joten en nyt suoranaisesti kommentoi tätä panu larjosta.

yleisesti kuitenkin tuollainen viittaisi imelestäni siihen, että ei ehkä ole elämässä edennyt. itse 27v olin jo valmistunut korkeakoulusta ja ollut useita vuosia omalla allalla töissä. lukiosta valmistuvat tuntuivat jhyvin paljon nuoremmilta ja kypsymättömiltä. mutta toisaalta, jos 27 on elämässään samassa pisteessä kuin lukion jälkeen, niin sitten varmaan kiinnostaisi

No tässä joudun täysin peesaamaan. Ihan yleisäen tuon ikäisiä. Ovat periaatteessa niin eri elämänvaiheessa.
Ja toisaalta, jos ei ole koulun; lukion tai amiksen jälkeen elämässä juurikaan edennyt tai henkisesti jotenkin kasvanut, he voivat hyvinkin olla samalla linjalla.

Yhteistyössä