mitä mieltä palstasta nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
yritin ettiä että onko joku kommentoinu mitään vielä mut en löytänyt!!
ite näin äkkiseltään voin sanoa etten tykkää yhtään..koko ajan joutuu selaan alaspäin kun toi yläosa vie paljon tilaa...en tiä meneekö se rekkautuessa paremmaksi vai onko kaikilla samnlainen?
no kai tähän tottuu...
entinen oli mukavampi kun oli värikäs ja selkee..tästä en oikein saa samoja fiilareita!

siis mitä...eiks muilla tää keskustelu näy tälläsenä kuin mulla??
mulla tulee kaksplussan sivut ihan normina mut kun klikkaan keskustelun niin tulee valkonen sivu jossa ensin on kaksplus...sit rekkautuminen ja sit tollanen iso laatikko missä toi tervetuloa keskutelufoorumiin jne...sit on et kaikkiin pitää rekkautua paitti tähän ja koko ajan kun klikkaa jotain auki tulee noi jutut tonne ylös ja saa kelata alaspäin puol sivua kunnes pääsee lukeen viestin....

kaksplus logo

* Tilaa uutiskirje
* Tilaa lehti

Keskustelu

Käyttäjätunnus
Salasana

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?
Posti Hae keskusteluista Hae keskusteluista Rajaa alue
Tervetuloa Kaksplussan keskustelufoorumiin!

Foorumin alueella "Plussalaiset/Mitäs nyt?" voit keskustella ilman rekisteröitymistä. Muut alueet vaativat rekisteröitymisen. Mukavia keskusteluhetkiä!
Katso foorumin ohjeet tästä.

Keskustelut: Kaksplus -keskustelu > Mitäs nyt? > mitä mieltä palstasta...

Tänään, 16:03
vinci (vierailija)

yritin ettiä että onko joku kommentoinu mitään vielä mut en löytänyt!!
ite näin äkkiseltään voin sanoa etten tykkää yhtään..koko ajan joutuu selaan alaspäin kun toi yläosa vie paljon tilaa...en tiä meneekö se rekkautuessa paremmaksi vai onko kaikilla samnlainen?
no kai tähän tottuu...
entinen oli mukavampi kun oli värikäs ja selkee..tästä en oikein saa samoja fiilareita!
Lainaa

Tänään, 16:20
ap (vierailija)

onpas outoa kun kukaan ei vastaile mitä ootte mieltä tästä...
Lainaa

Tänään, 16:20
en huomaa (vierailija)

...täh?? mistä kohasta tää palsta on muuttunu???
Lainaa

Tänään, 16:21
Panthera leo

???
Lainaa

Tänään, 16:21
Kauris 71

En minäkään mitään muutosta ole huomannut. Aina minä olen noiden yläosan mainosten takia joutunut rullailemaan alaspäin. Poistaisivat mokomat TURHAT mainokset. :o :headwall:
Lainaa

Tänään, 16:22
Mellu

tää oo mihinkään muuttunut...
Lainaa

Tänään, 16:24
ap (vierailija)

siis mitä...eiks muilla tää keskustelu näy tälläsenä kuin mulla??
mulla tulee kaksplussan sivut ihan normina mut kun klikkaan keskustelun niin tulee valkonen sivu jossa ensin on kaksplus...sit rekkautuminen ja sit tollanen iso laatikko missä toi tervetuloa keskutelufoorumiin jne...sit on et kaikkiin pitää rekkautua paitti tähän ja koko ajan kun klikkaa jotain auki tulee noi jutut tonne ylös ja saa kelata alaspäin puol sivua kunnes pääsee lukeen viestin....
Lainaa

Tänään, 16:25
Mellu

otas kuva ja liitä se tänne...
niin mekin nähdään millanen se sulla on...
ku ihan samanlainen tää on mitä on viimeisen vuoden verran ollunna
Lainaa

Tänään, 16:26
RouvaRajatapaus

Ihan normisti näkyy mulla, ei mitään ongelmaa. Ainakaan toistaiseksi.
Lainaa

Vastauksen otsikko

Lähettäjä

Vastaus

Keskustelut: Kaksplus -keskustelu > Mitäs nyt? > mitä mieltä palstasta...

elikkäs tollasena näkyy paitti erona on et kaksplussan logo näkyy isolla ja keltasella...mää vaan maalasin ja kopioin tähän..voiko sen muuten jotenki kuvan laittaa.en osaa siis...mut tälläsenä suunnilleen näkyy ulla..missähän vika!! oon laittanu netinki pois päältä ja klikannu uudestaan eri kautta tänne ja aina samanlailla näky...

hitto vie...tää näkyy internet exploderin puolella ihan normisti...eikä toi mut kopiointi näytä yhtään siltä millä mozillassa..tai ei tosta mitään "kuvaa" siitä saa ainakaan!
onkohan siä jotain häikkiä kun aina se oli samanlaine vaikka kuin laitto netin kiinni tai meni eri kautta keskustelupalstalle...
ajattelinki jo että lopetan palstailun ku oli niin ällönnäkönen sivu... ; D

Yhteistyössä