Mitä mieltä palsta on? Iskeminen työpaikalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuhippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Puuhippa

Aktiivinen jäsen
01.04.2014
6 922
7
38
Eli hyvin vahvasti näyttää siltä, että asiakas on muhun vähän ihastunut. Tulee monta kertaa päivässä rupattelemaan eikä lähde pois vaikka mulla on siinä ihan töitäkin mitä teen jne. jne.
No joka tapauksessa. Mä koen tuon tilanteen hyvin häiritseväksi, ihan vaan siksikin että työpaikalla en ole saman "arvoinen" kuin hän. En voi siellä olla ihan täysin oma itseni vaan työni on olla asiakasta varten. Eikö miehillä käy mielessä tälläinen seikka, kun työpaikan henkilökuntaa aletaan iskemään?

Ei miehet välitä missä nainen on "arvoasteikolla" töissä. Tässä miehet (myös) eroavat naisista. Se ihminen merkitsee, ei muut. Naisilla taas on tärkeetä että pääsevät naimaan ns. ylöspäin sosiaalisessa luokituksessa. Eli siis ammatti ja nimike. (=palkka)

Ei miehet välitä missä nainen on "arvoasteikolla" töissä. Tässä miehet (myös) eroavat naisista. Se ihminen merkitsee, ei muut. Naisilla taas on tärkeetä että pääsevät naimaan ns. ylöspäin sosiaalisessa luokituksessa. Eli siis ammatti ja nimike. (=palkka)

Siis eikö miehillä käy yhtään mielessä, että en ole töissä ihan oma itseni ja en pääse myöskään "pakoon" tälläisiä tilanteita koska työni on olla heitä varten?

Inhottava tilanne. En tykkäisi yhtään että joku tulisi iskemään töissä. Mulla on tietty työrooli ja asiakkaille kuuluu olla ystävällinen. Mutta ei todellakaan kiinnosta oikeasti mikään iskuyritykset työaikana. Yleensä töissä on aina myös vähän kiire joten ärsyttäisi tuollainen.

Tajusin myös mut tarkoitat tuolla että olette eriarvoisessa asemassa. Toinen on sidotummassa roolissa kuin toinen.

[QUOTE="jjjj";30839365]Inhottava tilanne. En tykkäisi yhtään että joku tulisi iskemään töissä. Mulla on tietty työrooli ja asiakkaille kuuluu olla ystävällinen. Mutta ei todellakaan kiinnosta oikeasti mikään iskuyritykset työaikana. Yleensä töissä on aina myös vähän kiire joten ärsyttäisi tuollainen.

Tajusin myös mut tarkoitat tuolla että olette eriarvoisessa asemassa. Toinen on sidotummassa roolissa kuin toinen.[/QUOTE]

Mua kans inhottaa, ihan senkin takia kun en ole töissä se mitä olen vapaa-ajalla ja mulla on ihan duuniaki mitä pitää tehdä ja toinen ei tajua lähteä pois.

Yhteistyössä