Mitä mieltä ootte siitä, jos äiti lähtee 4 päiväksi reissuun - ilman perhettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiikun kaakun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti menet. Jaksat taas paremmin lasten kanssa ja lapsetkin varmaan tykkää ku iskä hoitaa välillä. Ikävä voi kalvaa vähän, mut se on pieni hinta tuosta, soittaa voi illalla, jos kova ikävä iskee.

Minäpä kävin turkissa anopin kanssa kun lapset oli 3 ja 2.Mulla oli kyllä hitonmoinen ikävä ja oisin varmaan tullu ekalla koneella takasin jos joku ois kyytiä tarjonnu:)Mut tollanen toiminta homma kuulostaa tosi hyvälle,ei kerkee ikävöidä.Eli ehdottomasti menet.

Hyvää matkaa sinulle!

Itse olen ollut myös vain kotona viimeiset 5 vuotta. Lapset 4,5 ja 2,5 v. Pari viikkoa sitten olin viikon reissulla ystäväni kanssa etelässä. Teki todella hyvää. Mies on käynyt säännöllisesti viikon reissuilla pari kertaa vuodessa ja lisäksi vielä päälle pidennetyt viikonloppureissut. Minulla ei ole ollut edes sellaisia. Lapset olivat tykänneet kovasti, kun mummo ja ukki tulivat hoitoavuksi reissuni ajaksi.

Matka varattu ja ennakkomaksu hoidettu! Vähän kyllä hirvittää ja asiaa ei paranna se, että matkaseurue on pääasiassa miehiä. Eli hyvässä lykyssä joudun jakamaan majoituspaikan vastakkaisen sukupuolen kanssa (4 hlön mökkejä ). Noooh, eipä siellä ehdi paljoa sisätiloissa olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Matka varattu ja ennakkomaksu hoidettu! Vähän kyllä hirvittää ja asiaa ei paranna se, että matkaseurue on pääasiassa miehiä. Eli hyvässä lykyssä joudun jakamaan majoituspaikan vastakkaisen sukupuolen kanssa (4 hlön mökkejä ). Noooh, eipä siellä ehdi paljoa sisätiloissa olemaan.

siinähän on hyvät mahdollisuudet saada seksielämäänkin piristystä, jopa kokeilla kimppaa