Mitä mieltä ootte mun ostiksista mitä tein tänään? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo takki oli kivannäkönen. Sekin vissiin sieltä Bebeltä? Onko tuossa ihan kokopitkät hihat? Kun kävin kahtoon beben nettikaupasta niin löysin samanlaisen takin jossa oli 3/4hihat, oisin saattanu tykätä enenmmänkin jos olis ollu pitkät hihat..

[QUOTE="Pioni";26440329]Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ap:lle pitäisi olla kateellinen ja miksi kukaan olisi katkera. Kyllä kyse taitaa olla lähinnä siitä, että ihmiset ovat niin totaalisen kyllästyneitä tuohon huomiohuoraan.[/QUOTE]
Juuri näin. Palstalogiikan mukaan kuitenkin se, joka ei jostain tykkää, on kateellinen. Tietysti!

[QUOTE="Pioni";26440329]Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ap:lle pitäisi olla kateellinen ja miksi kukaan olisi katkera. Kyllä kyse taitaa olla lähinnä siitä, että ihmiset ovat niin totaalisen kyllästyneitä tuohon huomiohuoraan.[/QUOTE]

Yleensä en väitä ilkeilyn takana olevan pelkän kateuden, mutta AP:n tapauksessa vahvasti vaikuttaa siltä.
Jos olet niin vitun kyllästynyt, miksi availet näitä ketjuja? Eikö se oo jo huomattu, että kuinka paljon tahansa AP:lle ilkeillään ja haukutaan, ei se mene pois.
Luovuta jo.

Yleensä en väitä ilkeilyn takana olevan pelkän kateuden, mutta AP:n tapauksessa vahvasti vaikuttaa siltä.
Jos olet niin vitun kyllästynyt, miksi availet näitä ketjuja? Eikö se oo jo huomattu, että kuinka paljon tahansa AP:lle ilkeillään ja haukutaan, ei se mene pois.
Luovuta jo.

Ei luoja. :laugh: :laugh: Koita lukea mun ylempänä oleva viesti noista ap:n aloituksista jos vaikka ymmärtäisit jotakin.

Mä luen todella harvoin ap:n aloituksia, mutta kyllä tuo ihminen osaa ärsyttää niillä lukuisilla aloituksillaan kun niitä pitää viljellä jatkuvasti ja nostella etusivulle. Tuo muija ilmeisesti luulee omistavansa palstan ja häiriköi jatkuvilla aloituksillaan muita.

Mä en missään kirjoittanut, että luen kaikki ap:n aloitukset joten älä tee enempää johtopäätöksiä kun et selvästikään niitä osaa tehdä. Ja kyllä ap:kin osaa vittuilla ja haukkua. Hänen mielestään kaikki suomalaiset naiset on paskoja.

[QUOTE="Pioni";26440759]Ei luoja. :laugh: :laugh: Koita lukea mun ylempänä oleva viesti noista ap:n aloituksista jos vaikka ymmärtäisit jotakin.

Mä luen todella harvoin ap:n aloituksia, mutta kyllä tuo ihminen osaa ärsyttää niillä lukuisilla aloituksillaan kun niitä pitää viljellä jatkuvasti ja nostella etusivulle. Tuo muija ilmeisesti luulee omistavansa palstan ja häiriköi jatkuvilla aloituksillaan muita.

Mä en missään kirjoittanut, että luen kaikki ap:n aloitukset joten älä tee enempää johtopäätöksiä kun et selvästikään niitä osaa tehdä. Ja kyllä ap:kin osaa vittuilla ja haukkua. Hänen mielestään kaikki suomalaiset naiset on paskoja.[/QUOTE]

Rekisteröidy, kirjaudu sisään ja laita ap estolistalle, ja kas, häntä ei ole enää olemassakaan sinulle. Mutta ethän sinä voi, kun sitten ei ole enää mitään, mistä itkeä. Huoli pois, kyllä kaltaisesi ihmiset sen itkun aiheen aina jostain löytää. Joten nyt kipinkapin mustumaan.