?
??
Vieras
Häät on Kanadassa ja bestmanit Suomesta. Pitäiskö bestmanien matkat maksaa tonne? Entä puvut, majoitus yms? Vai kuuluuko bastmanien itse hoitaa kaikki kulut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Jos taas sulhasella tai siis hääparilla on joku ehdoton vaatimus että sen puvun pitää olla jotain tiettyä väriä, jotenkin erikoinen tai juuri oikeanlainen heidän makuunsa, niin silloin pari kustantaa kyllä sen puvun.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä pitää hääparin ainakin lennot ja majoitus maksaa, sillä en minä ainakaan lähtisi edes parhaan ystävän häihin toiselle puolelle maapalloa omalla kustannuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä pitää hääparin ainakin lennot ja majoitus maksaa, sillä en minä ainakaan lähtisi edes parhaan ystävän häihin toiselle puolelle maapalloa omalla kustannuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä pitää hääparin ainakin lennot ja majoitus maksaa, sillä en minä ainakaan lähtisi edes parhaan ystävän häihin toiselle puolelle maapalloa omalla kustannuksella.
Mä kyllä lähtisin parhaan ystäväni häihin omallakin kustannuksella -myös maan ääriin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie¨:Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä pitää hääparin ainakin lennot ja majoitus maksaa, sillä en minä ainakaan lähtisi edes parhaan ystävän häihin toiselle puolelle maapalloa omalla kustannuksella.
Mä kyllä lähtisin parhaan ystäväni häihin omallakin kustannuksella -myös maan ääriin.![]()
Onhan se helppoa jos on mistä kustantaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Alkuperäinen kirjoittaja mie¨:Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä pitää hääparin ainakin lennot ja majoitus maksaa, sillä en minä ainakaan lähtisi edes parhaan ystävän häihin toiselle puolelle maapalloa omalla kustannuksella.
Onhan se helppoa jos on mistä kustantaa =)
Mä olen niin hullu, että ottaisin vaikka lainaa sitä varten.mutta tässä oli kyse vain parhaan ystävän tai siskon häistä. Muiden kohdalla olis harkittava enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kyllä pitää hääparin ainakin lennot ja majoitus maksaa, sillä en minä ainakaan lähtisi edes parhaan ystävän häihin toiselle puolelle maapalloa omalla kustannuksella.
Mä ajattelen samoin. Tosin jos asuisin eri maassa kuin paras ystäväni ja tietäisin ystäväni olevan taloudellisesti todella tiukoilla, niin tarjoutuisin maksamaan ainakin osan matkakustannuksista.Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos on niin läheinen ystävä sulhaselle, että on saanut kunnian olla bestman, niin eiköhän tämä sulhanen silloin oleta ystävän tulevan häihin joka tapauksessa. Ei silloin mitään matkoja ja hotelleja makseta tulijalle. Vaatteet kyllä pitäisi maksaa, jos jenkkityyliin jotain tiettyä haluaa. Jos teillä ei ole varaa lähteä, niin sitten on varmasti kohteliasta kertoa tämä sulhaselle jo hyvissä ajoin, ettei laske teidän varaan.