Polttareista, mitä mieltä, millaisia kokemuksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TavisÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TavisÄiti

Aktiivinen jäsen
06.06.2008
2 436
0
36
Elikkä ystäväni kaaso laitteli viestiä tulevista polttareista ja että morsiamelle olisi joku "pieni lento taivaalla" varattuna, hintaa ( jos kaikki osallistuu ) ois 35e. Noh, utelin sitten, samalla kun ilmoittauduin mukaan, että mitä mahdollista muuta ohjelmaa, entä morsiussauna ( osaa varautua itsekin saunakamppein yms ). Noh, kaaso sitten ilmoitti että: Ilmoittelen myöh. että koska tavattais ja suunniteltais?!?!? What a fu*k???
Olen ensinnäkin käsittänyt että kaason homma on suunnitella polttareiden kulku, ainakin suurinpiirtein, tietty ottaa ideoita huomioon. Ja varata mahdolliset illallispaikat/ saunatilat yms. Noh, minä kaason viestistä sain sen käsityksen ettei mitää tuollaista oo siis varattu eikä suunniteltu kun sanoi että "suunnitellaan", nyt minun siis pitäs tavata tää kaaso joku pvä ja suunnitella polttareita?!? Itsestä tuntuu oudolle, etenkin että polttareihin on vain vajaa 2vkoa!? Luulis että kaikki ois jo varattu ja valmiina? Oonko ihan väärässä luuloineni? Miten muilla? Oletteko porukalla suunnitelleet polttarit vai oletteko saaneet vaan kutsun paikalle?
Edellisissä polttareissa joissa olin, piti vaan itse saapua paikalle, kaaso oli hoitanut lähes kaiken itse.

Tuntuu vaan hullulta tässä vaiheessa alkaa enää suunnittelemaan kun aikaa tuo 2vkoa, luulis et ois jo kaikki valmiina?!

no ainaki jos on kaaso niin mielestäni se hoitaa kaikki nuo polttarijutut yms. mut jos mie joskus meen naimisiin niin en mitään tuollaisia hömpötyksiä halua.

Ei se polttaireitten suunnittelu mun mielestä pelkästään kaason homma oo, useimmissa missä oon ollu mukana, on suunniteltu porukalla, mut kaaso on ollu se "pääorganisaattori" joka on pitäny homman kasassa.

Mutta totaalisen myöhässä esim. paikkojen varaamisen suhteen on, jos polttareihin vaan kaks viikkoa. Mä osallistuin just yksiin, joiden suunnittelu alotettiin jo toukokuussa ja silti oli kohtuuhintasen, sopivalla etäisyydellä olevan ja muutenkin sopivan saunapaikan löytäminen pääkaupunkiseudulla ihan kiven alla kun kaikki oli varattuja.

Juu totta tuo että todella myöhässä on liikkeellä! Ja jos tosiaan suunnitteluapuja kaipaa niin minäkin aattelin että oishan se ilmottanut aikaisemmin, missä ja koska tavataan ja suunnitellaan. Ja se että, kaaso ei oo ees "kutsunut" tulevaan suunnitteluun muita kuin mut?!
En tajuu. Ja ihan on ymmärrettävää ja hienoa jos jengi porukalla suunnittelee jne, mutta mulla on vähän sellanen kutina tästä ettei oo kaasolla oikein homma hanskassa... :/

Yhteistyössä