O
Ottaa aivoon!!!
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26816529:Paljoko ne rillit muute makso?
250.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26816529:Paljoko ne rillit muute makso?
No kuule ei riitä!!! Pelkkä saähkölasku on kuussa talvella 500. plus siihen harrastukset, ruoat jne. Kyllä on naurettavaa jos elatusmaksuksi riittäisi 180 kuussa! Itse en kehtaisi edes tuommoista summaa maksaa OMASTA lapsesta! Mutta nyt asia muuttuu kun tehdään viralliset paperit, mulle riitti nyt!
Pelkkä saähkölasku on kuussa talvella 500.
Näinpä juuri! Tällaisia ei ihan jokainen osaa ottaa huomioon!
Iso talo ja talossa on sähkölämmitys.
Iso talo ja talossa on sähkölämmitys.
No kuule vähän hankala harkita kun tämä on meidän koti!! Kolme lasta meillä siis yhteensä ja ollaan uusperhe, asutaan maalla ja meillä on elukoita jne. Eikä meitä mihinkään asfalttiviidakkoon saisi ikinä! En ala mitään lukemia tänne laittelemaan, en koe tarpeelliseks. Huomenna soitan lastenvalvojalle niin saadaanpahan tähänkin asiaan selvyys. Piste.
No kuule vähän hankala harkita kun tämä on meidän koti!! Kolme lasta meillä siis yhteensä ja ollaan uusperhe, asutaan maalla ja meillä on elukoita jne. Eikä meitä mihinkään asfalttiviidakkoon saisi ikinä! En ala mitään lukemia tänne laittelemaan, en koe tarpeelliseks. Huomenna soitan lastenvalvojalle niin saadaanpahan tähänkin asiaan selvyys. Piste.
Minä saan virallisesti laskettuja elarita 137e per lapsi... Ei riitä,molemmilla mm. Sairaalajaksoja ja lääkkeet päälle, mutta ihan lastenvalvojan laskemat. Omat tulot alle 1000e kk, brutto
Juuri näin! Mitenkähän jos äiti toimisi näin kuin isä tässäkin tapauksessa tekee...isältä salittua mutta ei äidiltä...