Mitä mieltä ootte (elatusmaksusta asiaa)?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottaa aivoon!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi herrantähden..annoin vaan esimerkin kuinka paljon meillä on sähkölasku..en niin tyhmä ole että olettaisin että lapsen isä sitä alkaisi maksamaan.:D Kulut vaan kasvaa kun lapsi kasvaa, näin se on. On jo puhelinlaskua, nettimaksua, lääkkeet, ja kaikki muu. Yksin olen tähän mennessä maksanut lääkkeet, tai nykyisen mieheni kanssa. Summa ei siis noussut mihinkään tuosta vaikka lääkitys aloitettiin. Kun miettii itseään samaan tilanteeseen niin kyllä sitä ehkä oman lapsensa lääkkeistä maksaisi.. mutta meitä on moneen junaan. Ehkäpä nämä asiat tästä vielä selviää. Nyt en jaksa näillä enää tänään päätäni vaivata.:D

Mä oon katsonut aikanaan kun lapsi syntyi ja taisteli hengestään teho-osastolla monta kuukautta! Ja mulle tämä lapsi on TÄRKEÄ! Mua ottaa aivoon todellakin tuollainen isä joka ei välitä lapsestaan pätkääkään, ei uhraa hälle aikaa eikä mitään muutakaan. Voiko tämä olla oikein jostain ihmisestä?! Sitä en voi ymmärtää jos on...

Mä ymmärrän sua. Ensinnäkin mätämuna ukko, jos ei lastaan ole kiinnostunut tapaamaan kuin todella harvoin, toiseksi toi elarisumma ei kuulosta suurelta, jos lapsella on isoja menoja, kuten lääkkeet, silmälasit ym. Täällä vaan saa haukut aina.

Rauhoitu kuitenkin ensin, ennen kuin alat asioita hoitelemaan. Tuosta aloituksesta saa kuvan, että alat hakea yksinhuoltajuutta kostoksi.