Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26816665:Kuinka pitkää tämä tuseeraus taas kestää, luvut tiskiin jumaleissön!
Ai keskustella??? Olenkohan yrittänyt sitä viimeisen kuukauden! Mutta tämä "aikuinen" ihminen ei sitä taitoa osaa, eikä osaa vastata mihinkään!
Ai keskustella??? Olenkohan yrittänyt sitä viimeisen kuukauden! Mutta tämä "aikuinen" ihminen ei sitä taitoa osaa, eikä osaa vastata mihinkään!
No ei oo kuule tulossa! Nyt riittää minun osata, heippatirallatirei!
Voi helevetti teidän elämää...kun oisitte itte tässä tilanteessa niin epäilen suresti että ääni olisi hieman erilainen kellossa. Mutta eipä mitään...se on hyvä olla kaikkitietävä ja viisas asioissa joissa ei itse elä. Ei katsokaas tuollaisten isojen eläinten kanssa niin vaan muuteta mihinkään. Saatte kaiken kuulostamaan ihan naurettavan helpolta.Mutta eiköhän tää tästä. Mä oon oikeasti VIISI vuotta ollut kärsivällinen jne. Mutta nyt riittää kun ei osaa mihinkään enää edes vastata kun jotain kysyy, siinä menee mun sietokyvyn raja kun ei osata enää olla kuin aikuiset ihmiset ja selvittää asioita!
250.
Ihan OT, mutta ei kai siellä "maallakaan" kaadeta puita toisten mailta lupaa kysymättä?![]()
No ei oo kuule tulossa! Nyt riittää minun osata, heippatirallatirei!