Mitä mieltä olisit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä hieman mustis..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä hieman mustis..

Vieras
....jos miehelläsi olisi naispuolinen ystävä, jota et tunne ja joka kävisi teillä kotona kahvilla silloin kun mies on lapsen kanssa kotona kun itse olet töissä?

Meillä tällainen tilanne.
Ovat tutustuneet netin keskustelupalstan kautta ja ovat tavanneet meillä kerran kahvittelun merkeissä silloin kun olin töissä. Mies kertoi tästä minulle etukäteen, että aikovat tavata. Mies ei halua ainakaan vielä että tapaan naista, koska haluaa itse tutustua ensin häneen kunnolla(?! ). Nainen on parisuhteessa ja hänellä on lapsi. Mieheni haluaisi hänestä kuulemma ystävän, koska hänellä ei paljoa ystäviä ole (mikä on kyllä totta) .
Nainen on kuulemma kivan näköinen, mutta mieheni ei tunne häneen mitään vetoa, kuulemma juttelevat ja leikkivät lapsen kanssa ja juovat kahvia kun nainen on täällä.
Itse toivoisin, että voisin myös tavata naisen, että tietäisin kenen kanssa lapseni täällä viettää aikaansa, koska muutenkin tiedän suunnilleen kaikki muut mieheni kaverit, jotka täällä käyvät.
Tiedän, että kyse on melkeinpä pelkästään luottamuksesta, mutta mutta.. en oikein tiedä miten suhtautuisin asiaan.

Miten te muut naiset suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen?
Jos palstalla on miespuolisia ihmisiä (paitsi Tatuoitu Jätkä) , kuulisin mielelläni mielipiteitä!!

mutta ei sopisi minulle. Jos itse sopisin kyseisen laisista kaffetapaamisista ei mieskään riemastuisi.
Kyllä miehet osaa sepostaa ihme tarinaa kun vierasta tekee mieli ja hyväuskoiset naiset uskovat. Hyh.

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
mutta ei sopisi minulle. Jos itse sopisin kyseisen laisista kaffetapaamisista ei mieskään riemastuisi.
Kyllä miehet osaa sepostaa ihme tarinaa kun vierasta tekee mieli ja hyväuskoiset naiset uskovat. Hyh.

sovi sinäkin samallaisia kaffetreffejä miesten kanssa niin selviää kyllä miehen todelliset tarkoitusperät.

En valitettavasti olisi yhtään iloinen tuollaisesta... Enkä usko että mieskään olisi jos itse tekisin noin. Voisin kysyä että miksei sen vaimon kanssa voi kahvitella, jutella jne?

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:

No sitä minäkin yritin sanoa, että hän ei luultavasti itsekään hyväksyisi jos tekisin samoin. Asia olisi ihan eri jos tietäisin tämän ihmisen ja se olisi pidempiaikainen kaveri, mutta että täytyy tutustua johonkin netissä, enkä minä saa tavata häntä niin.....

Enkä minä ole hyväuskoinen, haluaisin vaan lapsen takia hyväksyä tämän asian ettei lapsi saisi eroperhettä vain sen takia, että isällä on naispuolinen ystävä (jos se nyt pitää paikkaansa ettei mitään täällä tapahdu muuta).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suhtautuisitko samalla tavalla jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä? Miksi sillä sukupuolella on ystävyydessä merkitystä?

En suhtautuisi. Tämä tapa tutustua ja HANKKIA ystävä vaan vähän epäilyttää. Ja juurikin se, että hän on nainen.

En menisi suoraan tuomitsemaan. Etkö voisi ehdottaa, että tämä nainen tulisi perheensä kanssa esimerkiksi kahville/syömään teille? Jolloin kaikki osapuolet näkisivät toisensa, eikä tulisi turhia epäilyksiä. Jos mies suostuu tapaamaan naista VAIN silloin kun sinä olet poissa, huolestuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Suhtautuisitko samalla tavalla jos kyseessä olisi miespuolinen ystävä? Miksi sillä sukupuolella on ystävyydessä merkitystä?

En suhtautuisi. Tämä tapa tutustua ja HANKKIA ystävä vaan vähän epäilyttää. Ja juurikin se, että hän on nainen.

Eli jos hän tapaisi netissä miehen, joka tulisi kahville teille, ja jota et olisi tavannut, ei myöskään olisi ok? Kumpi on ratkaisevampaa, tapa tutustua vai sukupuoli?

Alkuperäinen kirjoittaja tn:
En menisi suoraan tuomitsemaan. Etkö voisi ehdottaa, että tämä nainen tulisi perheensä kanssa esimerkiksi kahville/syömään teille? Jolloin kaikki osapuolet näkisivät toisensa, eikä tulisi turhia epäilyksiä. Jos mies suostuu tapaamaan naista VAIN silloin kun sinä olet poissa, huolestuisin.

Sitä olen ehdottanutkin ja mies sanoo, että se onkin tarkoitus JOSSAIN VAIHEESSA, mutta haluaa itse tutustua ensin naiseen kunnolla, koska ei tätä itsekään vielä kunnolla tunne.

Tämän naisen mies kuulemma tietää nämä kaikki asiat eikä ole moksiskaan.

Eli jos hän tapaisi netissä miehen, joka tulisi kahville teille, ja jota et olisi tavannut, ei myöskään olisi ok? Kumpi on ratkaisevampaa, tapa tutustua vai sukupuoli?

No joo, olet kyllä ihan oikeassa, siitähän tämä on kiinni, että tämä henkilö on nainen.
Mutta niinkuin huomaamme, melkeinpä kaikki naiset olisivat myös epäileväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Outoa on se, että sinä et saisi tavata naista. Ei mikään muu.

Niin. Sanoinkin, että muuten asia on ok, kunhan saan myös tavata tämän kaverin.
Mutta mies nyt sitten tietysti pelkää, että mustasukkaisuuspuuskassani lauon jotain ja olen ilkeä.
Tarkoitus kuulemma on että tulisivat lapsensa kanssa tänne kylään sitten kun he ovat itse tutustuneet kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Outoa on se, että sinä et saisi tavata naista. Ei mikään muu.

Niin. Sanoinkin, että muuten asia on ok, kunhan saan myös tavata tämän kaverin.
Mutta mies nyt sitten tietysti pelkää, että mustasukkaisuuspuuskassani lauon jotain ja olen ilkeä.
Tarkoitus kuulemma on että tulisivat lapsensa kanssa tänne kylään sitten kun he ovat itse tutustuneet kunnolla.

Siis nainen tulisi tänne lapsensa kanssa silloin kun minäkin olen kotona. Mies myös sanoi, että tulisimme varmasti hyvin juttuun. Ilkeyksissään taas välillä, kun kysyn asiasta, hän sanoo ettei halua naista tänne silloin kun olen kotona, koska tulisin kuulemma vieläkin mustasukkaisemmaksi, koska nainen on hyvännäköinen.

Entäs tämä naisen mies, hyväksyykö hän tuon kahvittelun?

Kuulemma joo. Ja tämä mies on myös siellä keskustelupalstalla missä he ovat tavanneet ja näkee kuulemma kaikki heidän siellä käymänsä keskustelut.

Jos mies pelkää että lauot tälle naiselle jotain ilkeää niin onko siihen syytä? Jos on niin sitten en ihmettele että hän ei halunnut sinun tapaavan naista heti. Itse en olisi niin huolissani koska lapsi on ollut läsnä ja suunnittelevat että nainen tulee myös lapsensa kanssa käymään.

Entäs tämä naisen mies, hyväksyykö hän tuon kahvittelun?

Kuulemma joo. Ja tämä mies on myös siellä keskustelupalstalla missä he ovat tavanneet ja näkee kuulemma kaikki heidän siellä käymänsä keskustelut.

Mä en olisi hirveän huolissani, eihän mitään salaista ole tapahtunut ja vielä lapsikin läsnä

Miksi pitää valita nainen kun varmasti voisi löytää miespuolisenkin ystävän? Juttu vähän haiskahtaa...voi tietysti olla ihan viatontakin, mutta mielestäni teidän pitäisi tavata koko perhe.

Jos mies pelkää että lauot tälle naiselle jotain ilkeää niin onko siihen syytä? Jos on niin sitten en ihmettele että hän ei halunnut sinun tapaavan naista heti. Itse en olisi niin huolissani koska lapsi on ollut läsnä ja suunnittelevat että nainen tulee myös lapsensa kanssa käymään.

En ole sellainen ihminen, että sanoisin kenellekään pahasti, mutta ymmärrän kyllä, että tunnelma voisi olla vaivaantunut jos mies koko ajan pelkää että käyttäydyn jotenkin omituisesti tai sanon jotain piilovittumaista.

Ja tiedän, etten voi tehdä sille mitään jos heille vaikkapa kehkeytyykin suhde, mutta eniten pelkään sitä että he puuhailevat täällä jotain lapsen nähden ja lapsi joutuu siitä kärsimään..

Yhteistyössä