Ä
äippä
Vieras
Kerroin tuttavalleni että olen vapaalla ja teen joulu siivousta. Tuttavani kysyi että miten saan lapsilta siivottua, kerroin että hyvin koska ovat hoidossa.
Sain melkoisen ryöpyn niskaani että olen vienyt hiton vapaalla.
Perustelin:
1.Tämä oli ylimääräinen vapaa, olin ennättänyt ilmoittaa että lapset ovat hoidossa
2.lapsilla oli tänään tonttumaahan retki, en halunnut että jäävät siitä pois
3. maksan kuitenkin koko kuukaudelta hoitomaksua a nyt kun joulu tulee, tulee monen päivän loma muutenkin
4. sain kerrankin siivota rauhassa
Tuttavani sanoi että kukas hoitaa kotiäitien lapset että saavat siivottua.
No hehän ovat koko ajan kotona ja voivat tehdä siivouksen pikku hiljaa.
Työssä käyvät äidit tekevät pitkän päivän (itsekin teen 9-11h päiviä) jonka jälkeen tulevat kotiin kiukkuisten a väsyneiden ja nälkäisten lasten kanssa. Siinä pitäisi alkaa tekemään ruoka ja muutenkin ennättää viihdyttää lapsia.
Nyt kun sain siivottua niin onpas kiva mennä hakemaan lapset hoidosta, mennään uimaan jonka jälkeen tullaan valmiille ruualle puhtaaseen kotiin.
Varmasti saavat enemmän kuin että olisin pitänyt heidät tänään kotona ja olisi vain riidelty tänään, tiukka pipoisena olisin yrittänyt siivota.
Sain melkoisen ryöpyn niskaani että olen vienyt hiton vapaalla.
Perustelin:
1.Tämä oli ylimääräinen vapaa, olin ennättänyt ilmoittaa että lapset ovat hoidossa
2.lapsilla oli tänään tonttumaahan retki, en halunnut että jäävät siitä pois
3. maksan kuitenkin koko kuukaudelta hoitomaksua a nyt kun joulu tulee, tulee monen päivän loma muutenkin
4. sain kerrankin siivota rauhassa
Tuttavani sanoi että kukas hoitaa kotiäitien lapset että saavat siivottua.
No hehän ovat koko ajan kotona ja voivat tehdä siivouksen pikku hiljaa.
Työssä käyvät äidit tekevät pitkän päivän (itsekin teen 9-11h päiviä) jonka jälkeen tulevat kotiin kiukkuisten a väsyneiden ja nälkäisten lasten kanssa. Siinä pitäisi alkaa tekemään ruoka ja muutenkin ennättää viihdyttää lapsia.
Nyt kun sain siivottua niin onpas kiva mennä hakemaan lapset hoidosta, mennään uimaan jonka jälkeen tullaan valmiille ruualle puhtaaseen kotiin.
Varmasti saavat enemmän kuin että olisin pitänyt heidät tänään kotona ja olisi vain riidelty tänään, tiukka pipoisena olisin yrittänyt siivota.