Ä
Äiti
Vieras
Nyt on se aika vuodesta, jolloin monessa lajissa valitaan ensikaudelle edustusjoukkueita ns try outeilla. Mitäs mieltä olette lapsesta, joka ei halua mennä try outteihin vaan valitsee suoraan harrastejoukkueen? Onko luuseri vai rohkea?