Mitä mieltä olette tästä? (nainen 15 vuotta vanhempi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ak

Vieras
Olen 27v. mies ja seurustelen vakavasti naisen kanssa joka on 15 vuotta vanhempi ja nyt raskaana minulle. Molemmilla on yksi lapsi aikaisemmasta liitosta. Olen rakastunut ja todella onnellinen tulevasta lapsesta, mutta naisystäväni on saanut osakseen arvostelua ikäeron takia. Mitäs te muut olette mieltä tästä?

Olette jo sen ikäisiä että etteköhän tiedä jo mitä teette ihan itsekin. Se on kyllä ikävä totuus et siitä ikäerostä tulee kuulemaan varmasti jatkossakin, ihmiset on sellasia et jos joku asia on erilainen niin kommnetoida pitää.

Miettikää et ennetteko niiden muiden mielipiteiden vaikuttaa teidän elämään.

Ei se muuten meitä häiritse, kun muuten kaikki sujuu hyvin. Ainoastaan joskus minua harmittaa, kun naisystävä saa joiltakin arvostelua osakseen. Mulle ei olla ainakaan suoraan sanottu. Jotkut kaverit vähän ehkä ihmetelleet, mutta mietin tuntuuko tästä naisesta pahalta, kun ulkopuoliset tuomitsevat ja arvostelevat. Tähän asti on kuitenkin ollut välittämättä, mutta mitenköhän pidemmän päälle, jos aina ihmetellään ja arvostellaan?

Ihmiset osaavat aina ja kaikesta (paitsi omasta itsestään ;) ) puhua peetä tai arvostella minkä ehtivät. Ei siitä kannata välittää. Suhteenne on vain ja ainoastaan teidän välinen asia ja koska olette kumpikin aikuisia ihmisiä niin teette valintanne ja päätöksenne ihan itse antamatta muiden mielipiteiden vaikuttaa pätkän vertaa elämäänne :) Ja mitä väliä on iällä silloin kuin kumpikin ovat aikuisia, ikähän on pelkkiä numeroita :D

no jos ikäero on teille ok niin turhaan mietit miotä muut ajattelee....

toisilla kateus teidän onnestanne/tilanteestanne purkautuu kriittisyyytenä. ja jos teillä kerran menee hyvin ja olette onnellisia niin ainoa valituksen aihe klöytyy ikäerosta.

onnea tulevasta perheenlisäyksestä.

Ihmisiä tämä nuorempi mies ja vanhempi nainen-asetelma tuntuu monesti häiritsevän :xmas: Siinä on jotakin, mikä sotii peruskäsityksiä vastaan. Etenkin jos nainen on jo ohittanut hedelmällisimmän iän...

Arvostelua saatte varmasti osaksenne aina enemmän tai vähemmän. Sille ei vaan kannata antaa minkäänlaista painoarvoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ( y ):
Älä nyt helvetissä ota noin vanhaa tammaa. Sun pitäis köyriä parikymppisiä gimmoja eikä tollasta mummoikäistä maatuskaa.
Mummoikäset on herkkua :attn:

Onhan ne jos sattuu tykkäämään. Kaksseiskan heebon pitäis tykät kylläkin enemmän kimmoisista kakskymppisistä kuin hyvin riiputetuista mummoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ( Y ):
Älä nyt helvetissä ota noin vanhaa tammaa. Sun pitäis köyriä parikymppisiä gimmoja eikä tollasta mummoikäistä maatuskaa.

Onhan ne jos sattuu tykkäämään. Kaksseiskan heebon pitäis tykät kylläkin enemmän kimmoisista kakskymppisistä kuin hyvin riiputetuista mummoista.

Sillä riiputetulla mummolla vaan sattuu olemaan sitä kuuluisaa kokemusta ja hormonitaso kohdallaan ;)

Sillä riiputetulla mummolla vaan sattuu olemaan sitä kuuluisaa kokemusta ja hormonitaso kohdallaan ;)

No jotkut parikymppiset tuntuu vähän lapsellisilta ja mielessä vaan kaverit ja biletys. Ja mun mielestä tää "mummo" on ihan kaunis ja helppo keskustellaa kaikista asioista. Eikä sängyssäkään ole niin epävarma kuin jotkut nuoremmat.

Naiset tekevätkin sen karmean munauksen etteivät nuorena anna nussituttaa itseään vaan säästelevät. Sitten kun se "hormonitaso on kohdallaan" eivät miehet enää ole kiinnostuneita kun paremman näköistäkin on tarjolla ja sitten mummoista tulee sitruunoita kun ei enää edes tyrkyttämällä toosa kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja tää tapaus on todella nuorekas ja pitänyt itsensä hyvässä kunnossa, jos sitä mietitte.

Varmaan on pitänytkin, koska on etsinyt nuorta oria. Mutta pitääkö enää kun sen oriin on saanut ja tulee vaihdevuodet?

Oletko silloin naises rinnalla vai alatko kaivata nuorempaa?

Yhteistyössä