W
"wieras"
Vieras
Melkein pitäisi kuulla millä tavalla ja sävyllä asia on ilmaistu, mutta itse tuskin loukaantuisin ehkä ajattelemattomuuden piikkiin kommentin laittaisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä tulen ihan tasan antamana omille lapsilleni sen neuvon ja jopa käskyn, että tekevät avioehdon. Me keräämme heille kymmeniätuhansia euroja, ja en tosiaan halua että kenenkään puoliso niitä tulevaisuudessa vie. Meillä vanhemmilla on myös avioehto ( mies on rikkaasta perheestä) ja se ei minua haittaa, itse kun en ole niitä rahoja ollut tekemässäkään. Ja kuitenkin saan nauttia jokaisesta eurosta, eroa ei tulisi mieleenkään ottaa.![]()
Juu aivan sama kokemus täällä. Nainen on niin sielunkumppania ja yhteistä tahtoa ja mies on kuin koira jota häntä vie... Kaiken taustalla ilmeisesti lähinnä pelko siitä että jää ilman jotain, siksi on pakko olla kaikessa samaa mieltä kuin nainen (ja siitähän se naisparka juuri saakin päähänsä sen "sielunkumppanuuden")