V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras-pieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulla on yks tuollainen ystävä. Esim. ostaa vain yhden sämpylän kun lapsi (5v) ei kumminkaa jaksa syödä, ja yleensä jää itse hyvin vähälle. Jos menee vaikka Muumimaailmaan, niin eväät kotoa mukaan. Minä en ainakaan viitsi vaivautua, rahaa menee kyllä niin ei siinä nyt yksi ateria paljon tee lisää. Ja jos matkamuistoja ostetaan niin mahdollisimman pieni. Olen ollutkin niiiiiin ilkee että olen ostanut sitten omalle lapselle minkä on halunnut, en ole hintaa katsellut, oon mä pirullinen. No nuo nyt on pieniä mutta rasittavia juttuja kun joka sentin perään pitää itkeä, eikä heilläkään kyllä rahasta ole kiinni.
Toi ei ole pihistelyä.
Yksi sämpylä ei täytä aikuista, oli sitten kokonainen tai jämät.
Jos kerran kesässä käy jossakin huvipuistossa niin mitä ylivoimaisen vaivalloista on ottaa mukaan omat eväät? Ne ovat paljon terveellisempiäkin, hinnasta puhumattakaan.
Matkamuistokrääsät ovat aivan turhia, samalla tavalla kuin Kinder-lelut.
Ja jos käy kerran kesässä jossain niin eiköhän se kuulu lasten yleissivitykseenkin päästä vaikka ravintolaan syömään?
No kyllä meillä päin ainakin on ravintoloita, ei tarvitse niitä yleissivistäviä ravintolavierailuja lomareissuun säästää.