Mitä mieltä olette tästä verhokankaasta?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;24199142:
Mä tykkään :) tuosta syksyksi tulevasta pitää vaan tehdä niin, ettei kuva katkea. En varmaankaan osaa ymmärrettävästi selittää :ashamed:

Kyllä mä tiedän mitä sä tarkootat. Pitää vähän kattoa miten tuon kankaan leikkaa ja kyllä mun mielestä saa tuon toisenkin kanssa vähän kattoa kun pitää kuitenkin yhdistää kangasta kun leveys ei taida muuten riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24199153:
Tykkään mäkin ja tunnustan, että yhteen väliin mietin, sopisko meille, jos tuosta alemmasta tekisin keittiöön semmosen ruotsalaisen rullaverhon. =)

Eli siis minkä?

Mun makuun tylsiä. Ekassa on kiva kuosi, mutta värimaailma on tosi tylsä ja tunkkainen. En ole lisäksi varma toimiiko tuo kuosi kappana, parempi pitkinä verhoina. Kakkonen on todella mitäänsanomaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24199235:
Toivottavasti toi on parempilaatuista kuin ne tuosta kankaasta olevat pussilakanat... Se oli ihan surkeaa harsoa.

Tilasin siis, mutta palautin. Jos tuo kangas on hyvää, vinkkaa vielä uusiksi. Voisin itsekin tilata ja tehdä ne pussilakanat itse. Tuo on meinaan mustakin ihan äly ihana kangas! :D

Joo mä kerron sitten paketti on tullut. Mä nyt vasta tänään illalla tilasin, että tiedä sitten koska tilaus tulee.

Tilasin muuten tätäkin ja ajattelin tehdä pari laukkua tästä. Vuori totta kai laukkuun.
MONA-kangas / Verhot. Ryppykäsiteltyä taftia, jossa paljettikirjailuja

kivoja kaikki - tuo metsäntaika jännittävä ja säväyttävä.

(voihan noista jälkeenpäin surauttaa vaikka tyynyliinoja, jos alkaa kyllästyttää. Tekstiileillä voi just ihanasti vaihdella sisustusta vähän fiiliksen mukaan :) )

Yhteistyössä