Mitä mieltä olette tästä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin juuri se menee. Itseäni vain ärsyttää kun minä tiedän millainen henkilö tuo eksäni on ja tulee aina olemaan, aina on niin kieroja taka-ajatuksia ja tiedän sen joka kerta, mutta kun sinne vaan sitten päädyin ja samalla pilasin kaiken mitä mulla oli. Ja nää muut asianhaarat on näitä juttuja että kun tuo mun "poikaystävä" ei tosiaan ole vain seksin perässä, vaan on vähän erilainen mies, jos niin voi sanoa. Ja on nyt tosi huomaavainen ja sellainen kun sillon aikoinaan kun alettiin seurustelemaan, mutta silti ei uskalla liikaa toivoa vielä mitään. Ja sitten on sellainen, kun sen eron jälkeen oli mies mennyt touhuumaan yhden toisen muijan kanssa, jota on aina sanonut vihaavansa ja kertonut ettei pysty edes samassa huoneessa olemaan hänen kanssaan ja laivalla oli sitten viettäneet yönsä yhdessä..periaatteessa tämä asia ei mulle tai meidän väliin kuulu, koska ei enää seurusteltu, mutta on sanonut että katuu sitä tosi paljon ja sanoi että ymmärtää nyt kuinka kännissä tosiaan tekee niitä virheitä itse kukin.

Yhteistyössä