Mitä mieltä olette tästä sormuksesta vihkisormuksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut tuossakin sormuksessa eniten maksaa se merkki eli kalevala. Samaan hintaan saa oikeasti käsintehdyn sormuksen jota ei muilta löydy eikä valettua massaa joka on parhaimmillaan neljäklä kaverilla sormes
Siis mitä väliä vaikka sormus on massatuotantoa? Koita nyt jo tajuta, että ei kaikki jaksa joka hemmetin asiassa etsiä sitä uniikkia ja erilaista. Joillakin tuo erilaisuuden pakkomielteinen etsiminen on niin huvittavaa ja nykypäivänä tuntuu olevan massaa tuon ajatuksensa kanssa, että kaikki pitää olla erilaista.

Mä olen jo vuosia tykännyt nimenomaan tuosta sormuksesta enkä nyt ala sitä mielipidettä muuttamaan jonkun palstan erilaisuutta tavoittelevan mamman takia. Mä kerroin jo aiemmin, että mä ostan sitä mistä mä pidän enkä mieti sitä onko se erilaista vai massaa. Ei mulle merkitse se seikka yhtään mitään vaan pääasia on se, että mä tykkään. Jotkut mun ostamista/haluamista asioista on massaa ja jotkut erilaista, mutta aivan sama.

Ja mä muuten tiedän tasan yhden ihmisen jolla on tuo vihkisormuksena. Nimittäin mun serkku eikä mua haittaa pätkääkään vaikka hänellä onkin sama sormus. Eikä haittaa vaikka olisi neljällä tai enemmälläkin kavereista tuo.

Yhteistyössä