L lissukka. Aktiivinen jäsen 11.03.2012 1 824 0 36 26.04.2012 #5 On samoilla linjoilla Rekon ja Tykon kanssa :x
as if Aktiivinen jäsen 23.08.2007 18 068 4 38 26.04.2012 #7 Tulee mieleen sitrushedelmä tai koira mutta siitä vaan. Omalle en antais mutta ei se nyt mikään kamalakaan nimi ole.
Tulee mieleen sitrushedelmä tai koira mutta siitä vaan. Omalle en antais mutta ei se nyt mikään kamalakaan nimi ole.
L La Paset Vieras 26.04.2012 #12 Saa kyllä kuulla nimestään. Jos ei ajattele, että on käskymuoto, ihan hyvä nimi, lyhyt ja napakka. Tulee myös mieleen ortodoksikalenterin nimi Riiko.
Saa kyllä kuulla nimestään. Jos ei ajattele, että on käskymuoto, ihan hyvä nimi, lyhyt ja napakka. Tulee myös mieleen ortodoksikalenterin nimi Riiko.
LauhkeaLehmä Aktiivinen jäsen 24.07.2011 3 389 1 38 26.04.2012 #13 Tulee mieleen koira. Olisiko pikkuveli sitten Roky? No, ei tuo pahimmasta päästä ole, mutta minun mielestäni esim. Riku on kivempi.
Tulee mieleen koira. Olisiko pikkuveli sitten Roky? No, ei tuo pahimmasta päästä ole, mutta minun mielestäni esim. Riku on kivempi.