Mitä mieltä olette tällaisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin kummitytölleni lahjaksi paidan, joka jo ensimmäisessä käytössä hajosi sivusaumasta, koska oli ommeltu liian läheltä kankaan reunaa. Tytön äiti ilmoitti mulle, että paita hajosi ja aikoo tehdä reklamaation liikkeeseen. Näin teki, mutta liikkeessä ei ollut enää samoja paitoja, joten sai vastaavan tilalle ja mun ostama tietysti jäi sinne. Eli kummitytöllä ei ole enää mun ostamaa lahjapaitaa vaan joku ihan toisenlainen. Mun mielestä sauman olisi kyllä voinut helposti ommella itse. Mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostin kummitytölleni lahjaksi paidan, joka jo ensimmäisessä käytössä hajosi sivusaumasta, koska oli ommeltu liian läheltä kankaan reunaa. Tytön äiti ilmoitti mulle, että paita hajosi ja aikoo tehdä reklamaation liikkeeseen. Näin teki, mutta liikkeessä ei ollut enää samoja paitoja, joten sai vastaavan tilalle ja mun ostama tietysti jäi sinne. Eli kummitytöllä ei ole enää mun ostamaa lahjapaitaa vaan joku ihan toisenlainen. Mun mielestä sauman olisi kyllä voinut helposti ommella itse. Mitä mieltä olette?

Olen sitä mieltä että en tajua miksi sulla on ton asian kanssa ongelma?

Ööh.. Kiva kun keksitään ihan mitättömistä asioista ongelmia. No, kai se on toisaalta hyväkin, tuskin sitten mitään kovin kauheaa elämässä voi ollakaan jos tuollaisesta saa aikaan päänvaivaa, hyvä niin.

Olisit tarjoutunut ompelemaan/ostanut uuden paidan jos kerran asia ei ole hyvä noin.

:laugh:
Anteeksi :whistle: :ashamed:
Kyllä minäkin oletan, että jos ostan uuden vaatteen niin se ei purkaannu heti. Että ihan aiheesta kummityttösi äiti sinne kauppaan antoi palautetta. Ja ihan ymmärrettävää että jos samoja paitoja ei enää ole, sai jonkun muun tilalle. Hassuahan se olis ollut jos olis siinä vaiheessa alkanutkin sanoa että ei kiitos, pidän tämän vanhan ja korjaan sen itse.

Mä en kyllä tuollaisella mieltäni vaivaisi. Vai ajattelitko ettei kummitytön äiti pitänyt paidasta ja siksi halusi sen vaihtaa? :xmas:

Näinhän se menee jos samaa yuotetta ei ole antaa tilalle.

No en olis osannu asiaa edes tolta kantilta ajatella.. Mielenkiintoista mitä ihmisten päässä liikkuu.. Olethan sä OSTANUT sille paidan, mitä väliä lopputuloksella?

Mun mielestä nykyajan ihmiset vetää herneen nenään ihan kaikesta pienestä. Mitään ei uskalla sanoo eikä tehdä kun joku siitä kuitenkin aina suuttuu.
Ei oo ihme kun ihmisillä nousee verenpaineet kun täytyy kytätä toisia, että vetäisinkö nyt herneen tosta nenukkiin tai mitähän toi nyt tolla tarkotti.

Rauhotu sinäkin ap ja ole tyytyväinen, että siel liikkeessä vaihtoivat paidan uuteen. Ja käy ostaa joku uus lahja, jos niin harmittaa ettei lapsella ole sinulta saatua lahjaa.

Ja aatella jos olisit esim kengät ostanut ja ne olisi mennyt rikki.Oltais ehkä korjattu suutarissa ja olisit joutunut viemään korjatut kengät takaisin tytölle.

fiksu, että lähetti paidan ja teki reklamaation mutta voi olla, että halusi vaihtaa toiseen malliin/kuosiin myös (joten tuossa kohtaa päästeli valkoisen valheen) mene ja tiedä. Mutta hyvä, että sai ehjän mieleisen paidan takaisin.

Kauheen paha kun ihmisillä jää hampaan koloon kaikkea toisiaan vastaan. Ennen sai sanoa suoraan mitä ajatteli. Nykyään ei kun sitten taas se toinen on hampaan kolossa jotain. Ennen sai puhua suun puhtaaksi ja toinenkin puhui ja näin kai se menee muualla. Suomessa puhutaan seläntakana paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen ihan rauhallinen, en ole vetänyt hernettä nenään, en ole suuttunut eikä asia ole mulle ongelma. KYSYIN VAIN mitä mieltä te olette.

Olen sitä mieltä, että en jaksaisi ylipäänsä miettiä tuollaista. Olisin tyytyväinen kun olen jaksanut hoitaa velvollisuuteni joululahjan suhteen ja tyytyväinen kun äiti on infonnut minua mutta sen enempää en käyttäisi aivokapasiteettiä asiaan.

Yhteistyössä