[QUOTE="vieras";24697891]Toivotaan, josko se toivo kuitenkaan riittää.[/QUOTE]
No ei, mutta järjen käyttö on sallittua yksihuoltajillakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä menee nyt saivarteluksi. Mutta siitä huolimatta jatkan. Yhtä helposti sitä voi tavata kirjastossa/kaupassa/baarissa/deittipalstalla miehen, joka on väärin motiivein liikkeellä. Tuskin tämä palsta nyt huomattavasti vaarallisempi on.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Musta tuntuu että sulla vähän viiraa päässä![]()
Voin sanoa että minä jätän nuo aloitukset avaamatta, annan ne olla omassa arvossaan ja annan keskustella siellä sellaisten ihmisten joita asia koskettaa...
En minä täällä ole sen vuoksi kirjautuneena että saisin naisten juttuja lukea ja "kauhistella".. :O
Ja aika vähän täällä lopulta on sellaisia keskusteluja joihin miehet eivät voisi osallistua sukupuolensa takia.
Ja aika vähän täällä lopulta on sellaisia keskusteluja joihin miehet eivät voisi osallistua sukupuolensa takia.
Sanoisin että kyllä miehen olisi hyvä tietää jotain kuukautisista ja muista naisten asioista, varsinkin jos hänellä on tytär.
Kaikki tiet vievät Roomaan eikun Kaksplussaan... Ymmärrän jotenkin sen että perheenisä jostain syystä haluaa täällä käydä mutta en ymmärrä jos sinkkumies roikkuisi joka päivä palstalla. Ellei sitten jostain painavasta syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh...;24758169:Onhan täällä sinkkunaisiakin, jotka vielä "haaveilevat" ja odottavat perhettä ja lapsia tulevaksi "sitten joskus". Miksi he saavat palstailla? Ja sinkkumiehet eivät?? Mikäköhän on se painava syy, jonka vuoksi sitten saa tulla käymään palstalle??