mitä mieltä olette mun kaverista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
vai oletteko mitään mieltä..

se yritti saada mun lapsen sanomaan kirosanan ja hoki sitä sanaa lapsen edessä.

lapsi on vasta päälle 1v mut mistäs sitä tietää millon se nappaakin jonkun kuulemansa sanan korvan taa ja sit se on menoa..

sanoin kaverille vakavana että hei älä viitti toi ei oo hauskaa ni se vaan nauro.

nii en tiiä teistä mut jumalauta että mua raivostutti

no kyllä mä kivahtaisin ihan tosissaan. en todellakaan kiroile lasten kuullen koska mun tunteeni ilmaisemiseen ei kirosanoja tarvita. jos ärsyttää nii voin sanoa että "voi ei".. jos kaverit sitten yrittäisivät saada lasta jotain sanomaan nii hohhoijaa! 1-vee todellakin jo toistelee sanoja, meillä ainakin..

Alkuperäinen kirjoittaja ret:
no kyllä mä kivahtaisin ihan tosissaan. en todellakaan kiroile lasten kuullen koska mun tunteeni ilmaisemiseen ei kirosanoja tarvita. jos ärsyttää nii voin sanoa että "voi ei".. jos kaverit sitten yrittäisivät saada lasta jotain sanomaan nii hohhoijaa! 1-vee todellakin jo toistelee sanoja, meillä ainakin..

no meillä ei toistele vielä mutta varmasti ihan minä hetkenä hyvänsä alkaa niin tekemään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1-vuotias sanoi jo aaaaaikas monta sanaa. Mutta vastaus kysymykseesi: minulla ei ole niin tyhmiä kavereita että tekisivät noin.

no nimenomaan, miks helvetissä niitten pitää olla noin tyhmiä!!!

No olisko niin että ihmiset hakeutuvat kaltaistensa seuraan?

Yhteistyössä