S
Spencer Hastings
Vieras
En usko, että on ollu skini tuo, jonka ap on nähny. Suutaan voi paukuttaa kännissä aina ja varsinkin noi jotka on lasku humalassa. Luulen, että ollu ihan joku tavallinen Pertti, jolla ollu huono ilta. On vetässy pääsä kaljuks jne.
Nimittäin ite tiedän ja tunnen monta skiniä, niin eivät todellakaan kännissä mitenkään itteeän ja aatteitaan ala pakko syöttää muille, eivätkä myöskään mamujen kanssa tahallisesti ole hakemassa/hakeutumassa tappeluun. Toki on ollu tilanteita, että ovat olleet tappelemassa, mutta syyt ollu semmosia, että ovat puolustaneet suomalaisia ja noissa tilanteissa ovat sitten käyttäneet väkivaltaa. Nää jotka tiedän ja tunnen ovat kohteliaita, eivät mainosta suureen ääneen sitä, mitä ovat, ei tuputa aatteitaan eivätkä myöskään ala vaan jauhamaan, että moi, oon skini hei. Ottavat tiukasti kantaa mamuihin vaan jos heidän kanssaan alkaa siitä keskustelemaan ja kyselemään mielipiteitä mamuista jne. Noista skineistä löytyy ihan kouluttautuneitakin ja käyvät ihan töissä, että ei voi mun mielestä leimata junteiksi. Ehkä skinit ärsyttää sen takia näitä suvaitsevaisuus hifistelijöitä, että ovat oikeessa.
Ööööööö, oikeassa missä?