Mitä mieltä olette mitoistani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mittatyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mittatyttö

Vieras
Paljon veikkaisitte että olen pitkä ja painan, näiden perusteella:

Rinnanympärys (siis aivan tissien kohdalta rintsikat päällä) 85,5cm
Vyötärö (kapeimmasta kohdasta, hieman yli navan) 67cm
Lantio (leveimmästä kohdasta) 88cm

=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
-pienet rinnat
- kapea uuma
synnyttänyt 2 lasta.

ehkä 167cm ja 70kg

Pienet on kyllä rinnat ;)
Kaksi lasta olen tehnyt.

Pituuskin on veikattu jo oikein, 170. Painoa ei ole veikattu oikein.

Paino vois olla sit 64-67kg välilä. Yksi vihje; varo jos synnytät vielä; uuma ja kilot tuplaantuu.

Painan 52, olen 170 pitkä.
Onko nuo sitten pyöreämmän ihmisen mitat? Lantion seutu mulla on se "rehevä" osa kropasta, eli löytyy ns. pikkujenkat. Tulee tosi helposti, välissä saan pois tarkalla syönnillä. Mut pari vkoa vehnätuotteita niin alkaa taas kasvaa =)

Ja, ei ole tarkotus synnyttää enää, kiitos =)

Onko nuo sitten pyöreämmän ihmisen mitat? Lantion seutu mulla on se "rehevä" osa kropasta, eli löytyy ns. pikkujenkat. Tulee tosi helposti, välissä saan pois tarkalla syönnillä. Mut pari vkoa vehnätuotteita niin alkaa taas kasvaa =)

Itellä ollu aika samat mitat, mutta vyötärö ja rinnanympärys vähän enemmän, painoin 10 kiloa enemmän kun sinä.

Noilla mitoilla minä painaisin paljon enemmän, olen itsekin 170 pitkä :)

Alkuperäinen kirjoittaja raa:

Noilla mitoilla minä painaisin paljon enemmän, olen itsekin 170 pitkä :)

Mitenhän mulla nuo mitat sitte on tuollaset, ja silti painoa muka 52. Näyttääkö puntari väärin.. O-ou :D

Yhteistyössä