Mitä mieltä olette? *autot, lapset ja teeveeruudut*

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Mitä mieltä olette noista nyky-autoihin asennettavista teeveeruuduista, joista lapsi voi vaikka matkan kuluksi katsella piirrettyjä? Onko kenelläkään noita hankittuna? Reissaatteko paljon? Me reissaamme jonkin verran (parin kuukauden välein pidempi reissu) sukulaisissa, pitkiä matkoja siis teemme ja nyt kun on puolen vuoden sisällä auton vaihtaminen ajankohtaista niin mies suunnittelee, että asennettaisiin takapenkille se teeveeruutu lasta varten. Mun mielestäni se on jotenkin älytön... Mitä mieltä olette?

Olen sitä mieltä, että hyvin toimivat meidän 4v ja 2v lapsilla. Esim, mökille menossa voivat katsoa muumia, titi-nallea tai muuta lastenohjelmaa.

Juu on upotettu niskatukeen näytöt.

Kesällä tulee mökkeiltyä melko tiheään, ei muuten, mutta eivät ole käytössäkään läheskään aina.

Mun mielestä ei yhtään älytön, mm. titi-nallea katsoessaan, laulavat ja kikattavat ja me aikuiset voimme keskittyä ajamiseen ja jutteluun. Lisäksi 2tuntia yhteen suuntaan on melko paljon tuon ikäiselle, jos ei nuku. Enkä itse viitsi olla koko aikaa kurottumassa takapenkille, ihan turvallisuus riskikin.

Upotettavat tv ruudut. :D HAHAHAH!!!!! Kauheeta, en oo näin paljoo nauranu, tiäs koska. :laugh: Ne on DVD soittimen näytöt. Tsori vaan. Nii, ja pirun kätevät on, matka menee lapsilla joutusaan kun saa kattella lemppari ohjelmaa, kun noin pienet ei viä maisemista mitään ymmärrä. :) Sen jälkeen kun tuli auto missä niskatukiin upotetut DVD näytöt, niin ei oo tarvinu kitinää kuunnella pitkillä matkoilla. :) Nii ja lapset 2v, 4v ja 7v. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kivat vehkeet teillä:
Ei oo meillä tollasii ei, mut saattas olla ihan kivat. Jos ei tuu riitaa lapsilla ohjelmista.

Äiti päättää niin lapset ei tappele. Kotoo otetaan tietyt DV:t mukaan ja äiti päättää, niin lapset ei tappele. Marinaa kuuluu välillä ja siihen kun tokasee, että tämä tai ei mitään, niin takapenkki hiljenee ja kattoo tyytyväisenä leffaa. :)La

Yhteistyössä