Mitä mieltä olette minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ehkä pitäisi jotain kertoa itsestään niin voisi edes haukkua... nimimerkin perusteella on vaikea sanoa mtn
mut näin veikkauksena olet nainen jolla on tylsää kotona ja yrität tälläisellä aloituksella saada jonku jonka kanssa jutella ja yritit keksiä sellaisen nimimerkin joka aiheuttaisi kyselyjä =)

Joko provo tai sitten sellainen jonka kanssa ei kestäis olla paria minuuttia pidempään samassa huoneessa ilman että tekis mieli huutaa. Koko ajan joku asia on huonosti eikä minkäänlaista yritystä parantaa asiaa.

Minulla on fb:ssä samanlainen tuttu, In real life ei olla tavattu ku kerran, onneksi. Välillä jos itseäni vituttaa niin käyn hänen profiilissa katsomassa miten HIRVEÄN KAMALAA hänen elämä muka on (kamalaa herätä, kamalaa mennä kouluun, kamalaa tulla koulusta, kamalaa tehdä läksyjä, kamalaa kun SIMs ei toimi, kamalaa kun pitää mennä nukkumaan).
Siinä vähän aikaan kiroiltuani päätän että itsesääli (ja sen toitottaminen maailmalle) ei ole oikea ratkaisu minunKAAN kohdallani.

[QUOTE="...";24719302]Joko provo tai sitten sellainen jonka kanssa ei kestäis olla paria minuuttia pidempään samassa huoneessa ilman että tekis mieli huutaa. Koko ajan joku asia on huonosti eikä minkäänlaista yritystä parantaa asiaa.

Minulla on fb:ssä samanlainen tuttu, In real life ei olla tavattu ku kerran, onneksi. Välillä jos itseäni vituttaa niin käyn hänen profiilissa katsomassa miten HIRVEÄN KAMALAA hänen elämä muka on (kamalaa herätä, kamalaa mennä kouluun, kamalaa tulla koulusta, kamalaa tehdä läksyjä, kamalaa kun SIMs ei toimi, kamalaa kun pitää mennä nukkumaan).
Siinä vähän aikaan kiroiltuani päätän että itsesääli (ja sen toitottaminen maailmalle) ei ole oikea ratkaisu minunKAAN kohdallani.[/QUOTE]
selviäiskin pelkällä huutamisella, ettei kuristais toista hiljaseksi.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
En ole provo mutta en mä oikeassa elämässä mitään valita vaikka vaikeaa onkin. Ne harvat facebook jutut mitä mulla on ollut ovat olleet positiivisia. Ei ihmiset mua normaali elämässä näe valittajana.

Olen sitä mieltä että nautit omasta surkeudestasi.
Jos oikeasti haluisit voisit helpostikin muuttaa elämäsi paremmaksi mutta sittenhän sinulla ei olisi mitään mistä valittaa tällä palstalla?
Viimeisimpiä ketjuja elämäsi surkeudesta en ole jaksanut edes avata joten en onneksi tiedä uusimpia juonen käänteitä.
Minulla olisi kuitenkin yksi ehdotus, tee itsellesi blogi jossa valitat ja pidä hetki palsta taukoa.

[QUOTE="vierastus";24719437]Olen sitä mieltä että nautit omasta surkeudestasi.
Jos oikeasti haluisit voisit helpostikin muuttaa elämäsi paremmaksi mutta sittenhän sinulla ei olisi mitään mistä valittaa tällä palstalla?
Viimeisimpiä ketjuja elämäsi surkeudesta en ole jaksanut edes avata joten en onneksi tiedä uusimpia juonen käänteitä.
Minulla olisi kuitenkin yksi ehdotus, tee itsellesi blogi jossa valitat ja pidä hetki palsta taukoa.[/QUOTE]

Parhaani mukaan yritän muuttaa elämääni paremmaksi. En aio tehdä blogia.

Minusta ei ole, koska kerron täällä asioista joista en normaalielämässä kehtaa kertoa eli en keksi juttuja.

Miksi sitten juttusi vaihtelevat? jonain päivänä et saisi lapsen huoltajuutta, toisena saisit, joku päivä miehesi maksaisi sinulle erosta ja jonain päivänä ette ole eroamassa, joskus kotonaolo ja yhden vanhemman palkka riittää ja joskus ei, joku päivä haluat olla tekemisissä adoptioon antamasi lapsen kanssa ja joku päivä toivot, ettei lapsi olisi syntynyt, joku päivä miehesi ei suostuisi lapsen yksinhuoltajaksi ja joku toinen päivä et otse saisi huoltajuutta. Kyllä väitän, että keksit tai ainakin muutat juttuja.

Olen sinua välillä aina miettinyt, ja minustakin jotkut juttusi ovat ristiriitaisia. Noin muuten, saan vaikutelman että jossain elämäsi vaiheessa sinua on alistettu ja mitätöity niin ettet jaksa uskoa itseesi ja kykyihisi, että masennut helposti vastoinkäymisistä ja toisten sanomisista. Toisaalta olet ihailtavan sitkeä, vaikkei elämäsi ole varmaan helppoa...

[QUOTE="Vieras";24719647]Toisaalta olet ihailtavan sitkeä, vaikkei elämäsi ole varmaan helppoa...[/QUOTE]

Millä tavalla elämä ei ole helppoa? Olisi ehkä jotenkin helpompaa palstalaisten ymmärtää tätä ammattivalittajaa jos tietäisi elämän kolhuista.

Tähän mennessä en ole saanut selville muuta kuin että hän ei jaksa opiskella, on työtön ja käyttää ihan kamalat määrät rahaa vaatteisiin. Ainiin ja suututtanut anoppinsa ja harkitsee valehtelemista miehen suvulle.

Sulle tekisi hyvää tutustua johonkin sellaiseen, jolla asiat on ihan oikeasti huonosti eikä oikeasti ole paljon vaihtoehtoja. Sulla niitä olisi vaikka miten paljon, mutta et halua tehdä mitään, haluat vaan roikkua miehen lahkeessa ja valittaa.

Kyllä mä koko ajan yritän parantaa elämääni esim. haen töitä, mitään kursseja työkkärin kautta ei täälläpäin ole. Niin ja on totta etten tunne ketään kellä olis asiat huonommin koska tuttaviini kuuluu vain ihmisiä joista molemmat töissä, suht isot talot,lapset terveet yms.

Yhteistyössä