mitä mieltä olette minun syömisistä. yritän puottaa painoa. olen painonvartioitten pisteillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
tänään syömiset

aamupala kaurapuuro ja maitokahvi

lounas risotto,kasviksia ja ruisleipää

välipala maitokahvi ja pulla

päivällinen omena ja appelsiini

iltapala kaurapuuro piste määräni on 20
noista ruokailuista tuli se määrä

Eikös sun päivällinen ole melko.. niukka? Tai no, mä en mieltäisi omenaa ja appelsiinia päivälliseksi, pikemminkin välipalaksi. Melko tasapaksulta näyttää, toivottavasti syöt muina päivinä monipuolisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös sun päivällinen ole melko.. niukka? Tai no, mä en mieltäisi omenaa ja appelsiinia päivälliseksi, pikemminkin välipalaksi. Melko tasapaksulta näyttää, toivottavasti syöt muina päivinä monipuolisemmin.

Sä et sää melkein ollenkaan proteiinia. Jota sun laihduttajana kuuluis saada ettei lihakset surkastu. Tossahan melkein ainoo proteiinin lähde on aamukahvin maitotippa. Ja kalsiuminsaantikin on aika vähissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kii:
Sä et sää melkein ollenkaan proteiinia. Jota sun laihduttajana kuuluis saada ettei lihakset surkastu. Tossahan melkein ainoo proteiinin lähde on aamukahvin maitotippa. Ja kalsiuminsaantikin on aika vähissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä huomaan että se on tämän päivän ruoka. Kysyit mitä mieltä olet mun syömisistä ja kerroit tämän päivän ruuat, minkä muun perusteella voin vastata?

Miten sitten yleensä syöt jos tuo tämän päiväinen on huono esimerkki?

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä huomaan että se on tämän päivän ruoka. Kysyit mitä mieltä olet mun syömisistä ja kerroit tämän päivän ruuat, minkä muun perusteella voin vastata?

Miten sitten yleensä syöt jos tuo tämän päiväinen on huono esimerkki?

Yhteistyössä