Mitä mieltä olette kostamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kosto on suloinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Kosto elää... Oootelen aina sopivaa hetkee, ku toinen on heikoimmillaan ja sit isken.

Ja kostan mielummin henkisesti ku millään muotoo fyysisesti. Jättää isommat arvet

Kerroppa lisää, olis kiva kuulla! Tuli mieleen, että onkohan ne naiset, jotka eivät pidä kostoa hyvänä ajatuksena, itsekin haksahtaneet ukkomieheen?

En puhunut mistään yksittäisestä tapauksesta vaan yleisesti kostamisesta. Sekin voi olla pitkä prosessi ja henkisesti suorastaa ryttää toisen eikä toinen ees tajuu sitä. Hitaasti hyvä tulee...
.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Ehdottomasti henkinen kosto jos kostaa päättää. Ei mitään fyysistä eikä laitonta.

Näin olen itsekin ajatellut. Mutta mikä haavoittaisi häntä eniten? Onko laitonta laittaa kuvia nettiin, joita hän on miehelleni laittanut? Ei niitä kuvia kyllä enää ole, mutta jos sais jotenkin tongittua tuolta koneelta...

Ehdottomasti henkinen kosto jos kostaa päättää. Ei mitään fyysistä eikä laitonta.

Näin olen itsekin ajatellut. Mutta mikä haavoittaisi häntä eniten? Onko laitonta laittaa kuvia nettiin, joita hän on miehelleni laittanut? Ei niitä kuvia kyllä enää ole, mutta jos sais jotenkin tongittua tuolta koneelta...

On. Lopeta tuollaiset lapsellisuudet, kasva aikuiseksi ja ennen kaikkea kasva ihmisenä!

Kosto elää... Oootelen aina sopivaa hetkee, ku toinen on heikoimmillaan ja sit isken.

Ja kostan mielummin henkisesti ku millään muotoo fyysisesti. Jättää isommat arvet

Kerroppa lisää, olis kiva kuulla! Tuli mieleen, että onkohan ne naiset, jotka eivät pidä kostoa hyvänä ajatuksena, itsekin haksahtaneet ukkomieheen?

En puhunut mistään yksittäisestä tapauksesta vaan yleisesti kostamisesta. Sekin voi olla pitkä prosessi ja henkisesti suorastaa ryttää toisen eikä toinen ees tajuu sitä. Hitaasti hyvä tulee...
.

Mulla on tuota samaa "vikaa",lävähtää ja todella pahasti kun vähiten osaa odottaa eli on oikeastaan jo vastapuoli tuudittautunut ettei mitään enää tule/tapahdu.

En menis laittamaan kenenkään kuvia ilman lupaa nettiin. Se lienee laitonta. Itse kostin aikoinaan entiselle koulukisaajalleni tuhoamalla hänen tärkeän ihmissuhteensa. Ensin harmitti se, että viaton sivullinen joutuu kärsimään mutta sitten ajattelin että palvelushan se sillekin on kun pääsee niin paskasta tyypistä erron. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On. Lopeta tuollaiset lapsellisuudet, kasva aikuiseksi ja ennen kaikkea kasva ihmisenä!

Se koira älähtää... Olen kyllä yleensä hyvin järkevä ihminen, mutta tämä asia meinaa käydä ylivoimaiseksi.

Riippuu vähän siitä, miksi kostaisin. Pettämistä en kostaisi pettämällä itse, koska silloin vajoisin vain samalle tasolle. Ja mä haluaisin pysyä tilanteen yläpuolella. Mutta toisen tyyppisiä asioita voisin eräällä tavalla kostaa. Esim. jos vaikka joku tekisi mulle jatkuvasti ohareita, niin en sitten enää kutsuisikaan johonkin tosi mielenkiintoiseen juttuun tai tekisin itse sille oharit.

Se koira älähtää... Olen kyllä yleensä hyvin järkevä ihminen, mutta tämä asia meinaa käydä ylivoimaiseksi.

Heh, jos viittaat fraasilla siihen että vehtailisin varattujen miesten kanssa, niin ohi meni.

Jos lähdet kostotoimenpiteisiin, niin menetät samalla etulyöntiasemasi. Kun näytät sille naiselle olevasi tilanteen yläpuolella annat samalla hänelle mahdollisuuden katumiseen (hän todennäköisesti kuitenkin katuu tekojaan ainakin jossain vaiheessa, ellei ole psykopaatti ja harva meistä sitä on). Jos kostat hän saa mahdollisuuden sinun vihaamiseesi ja mahdollisiin kostotoimenpiteisiin hänen puoleltaan. Eli asemasi huononisi paranemisen sijaan. Eiköhän paljon puhuvat katseet riitä ja se, että hän tietää sinun puhuvan hänestä hänen selkänsä takana.

On ollut joskus sama tilanne , vaan en viittiny tosiaan alentua sen naikkosen tasolle , nostinpahan nokkaani vaan vähän ylemmäs. Mun ukkoni teki omat ratkasunsa ja annoin sen jäädä kotiin, asia on loppuun käsitelty.Eletään elämää eteenpäin, taas.

Tiedän tämän naisen ja hänen miehensä nimet ja sähköpostiosoitteet sekä asuinpaikkakunnan. Heillä on myös lapsi. Mitähän näillä saisi aikaiseksi? Niin ja kuvia olen googlen avulla löytänyt. Ei mikään ruusu... Mitähän näillä saisi aikaiseksi? Tähän asiaan liittyy paljon sellaista, mikä tekee erityisen hankalaksi päästä yli. Niin ja tietysti nimimerkit, joilla on kirjoitellut...

Pikkukivaahan on aina helppo järjestää.. Isket vaan sen miehen :D
Et varmasti halua mennä niin pitkälle, että sänkyyn menisit (voit tietty lahjoa jonku kaverin siihen hommaan?-) Mut sähköpostia salaisen ihailijan nimissä sille miehelle yms.. :D

Hankkiudu anonyymillä osoitteella "sähköpostisuhteeseen" naisen kans. Siis miehen roolissa. Laittelette intiimejä viestejä ja toivo et tarttuu syöttiin ja sitten kun sulla on tarpeeksi aineistoa kasassa niin postaat sen sen miehelle. Jos saisit vaikka jonkinmoisen perhekriisin aikaan..

Luultavasti teet kostolla hallaa vain itsellesi ja omille lapsillesi, jos ahdistaa niin vietävästi niin ammattiauttajia on olemassa. yksi vaihtoe. on että potkit miehesi pellolle.

No nyt mun on sanottava, että taisit saada sitä mitä ansaitsitkin.

Täysin samaa mieltä, ja mitähän sä hyötyisit siitä kostosta, et sitten yhtään mitään !Tiedä mitä tulis takasin katos kun kahjot on liikkeellä ei tie mitä siitä seuraa.

Olen vienyt entiseltä koulukiusaajaltani, neljän lapsen silloin vielä lisäksi raskaanaolevalta äidiltä, miehen. Laskeltmoitu teko, heivasin äijän myöhemmin.

Nautin joka sekunnista.

Alkuperäinen kirjoittaja kostonenkeli:
Et varmasti halua mennä niin pitkälle, että sänkyyn menisit (voit tietty lahjoa jonku kaverin siihen hommaan?-) Mut sähköpostia salaisen ihailijan nimissä sille miehelle yms.. :D

Ne ei asu samalla paikkakunnalla meidän kanssa, ei edes lähellä. Muuten vois olla ihan kelpo idea.

Alkuperäinen kirjoittaja kostonenkeli:

Ne ei asu samalla paikkakunnalla meidän kanssa, ei edes lähellä. Muuten vois olla ihan kelpo idea.

Käytä sitä s-postia alkuun. Sit sovit myöhemmin treffit joista muistat sit vaimoa infota. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Hankkiudu anonyymillä osoitteella "sähköpostisuhteeseen" naisen kans. Siis miehen roolissa. Laittelette intiimejä viestejä ja toivo et tarttuu syöttiin ja sitten kun sulla on tarpeeksi aineistoa kasassa niin postaat sen sen miehelle. Jos saisit vaikka jonkinmoisen perhekriisin aikaan..

Näin olisin tehnytkin, mutta ei käytä samoja nimimerkkejä enää. Ja uusia en valitettavasti tiedä. Just joku perhekriisi olis se, mitä haluaisin heille järjestää. Tai sitten jotenkin nolata sen naisen.

Olen vienyt entiseltä koulukiusaajaltani, neljän lapsen silloin vielä lisäksi raskaanaolevalta äidiltä, miehen. Laskeltmoitu teko, heivasin äijän myöhemmin.

Nautin joka sekunnista.

Vähän sama meno kuin mulla. Ja motiivi myös! Myös minä olen saanut paljon hyvitystä siitä mitä sain aikaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Näin olisin tehnytkin, mutta ei käytä samoja nimimerkkejä enää. Ja uusia en valitettavasti tiedä. Just joku perhekriisi olis se, mitä haluaisin heille järjestää. Tai sitten jotenkin nolata sen naisen.

Miten ois sit oikeat kirjeet/kortit jos kerran osoitteen tiedät. Sais pientä epäilyä ainaki aikaan.

Jos on aihetta kostaa, joskus voi olla paikallaankin.

Tuossa tapauksessahan nainen ei ole sinua pettänyt, joten kohdista vihasi ja kostonhalusi vaan siihen viattomaksi näkemääsi mieheesi, johon on aihettakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos on aihetta kostaa, joskus voi olla paikallaankin.

Tuossa tapauksessahan nainen ei ole sinua pettänyt, joten kohdista vihasi ja kostonhalusi vaan siihen viattomaksi näkemääsi mieheesi, johon on aihettakin.

Mutta olihan se nainen osallinen ap:n kärsimyksiin kuitenkin. Oikeus ja kohtuus että hänkin saa kärsiä!

Yhteistyössä